Barbienele:
Varför skulle det ärligt hjälpa? Att vara där och träna med några grabbar ?
Var cynisk och hopplös då. Försöker bara komma med tips.
De där grabbarna kommer stå dig väldigt nära i och med de saker ni gör tillsammans. En obeskrivlig gemenskap.
RakatKadaver:
Var cynisk och hopplös då. Försöker bara komma med tips.
De där grabbarna kommer stå dig väldigt nära i och med de saker ni gör tillsammans. En obeskrivlig gemenskap.
Förlåt, är bara sur och deppig nu när man är ensam hemma då alla tankar kommer och allt känns hopplöst.
Jo, jag håller med... Jag ska ha det i tankarna, jag tänkte kanske börja studera på folkhögskula igen för att studera upp mina gymnasiebetyg igen, då är det ju också en träff punkt där människor möts osv.
Men antar att det ändå är en annan sak på just lumpen eller det du syftar för då är det kroppsligt och man är i en mer socialtbehövande grupp..
Men man får ju inge sex där ;/
Barbienele:
Men man får ju inge sex där ;/
Nä, det förstås.
Barbienele:
Jag är seriös, man bli ju sjuk i huvudet och om man inte får ligg då blir man desperat ju.
jag vet! been there done that.
Utspädaren:
jag vet! been there done that.
Vad blev resultatet av de hela?
Men vad ska du göra? du kan ju inte gå ut och våldta någon. Gå ut på krogen, ligg med någon bekant eller skaffa börja krama på alla för att få lite närhet. Eller gosa en massa på ett djur. Fast nej kanske ej
Barbienele:
Vad blev resultatet av de hela?
att jag är störd i huvet
Försök att hata människan så in i själen och känna att du vill ge denne en käftsmäll så fort du ser hen.
Det har inte hjälpt mig, men det kanske hjälper dig.
ajyprah:
Försök att hata människan så in i själen och känna att du vill ge denne en käftsmäll så fort du ser hen.
låter som en ganska dålig idé
det bästa är att bara acceptera läget (detta är förstås busenkelt) och försöka ha lite distans till känslor och sånt trams
Måste säga att det bästa knullet på länge var idag, och det var med mitt EX! 😉
Tråden raderad från Forum PLUS/Motgångar och Problem