köttfärssås:
Till dig eller katt?
Katter såklart! är väl inte äcklig heller kom dock på att jag inte borde skrivit med det då det kanske inte räknas som livsmedel
dramaqueen:
Katter såklart! är väl inte äcklig heller kom dock på att jag inte borde skrivit med det då det kanske inte räknas som livsmedel
Finns väl någon som äter sånt.
Nä, det gör ju in det. Tyckte bara det verkade konstigt.
Dold text: du får äta kattmat om du vill 😉
köttfärssås:
Dold text:
Meh, nä vill inte! Luktar ju typ ruttet rövhål
dramaqueen:
Meh, nä vill inte! Luktar ju typ ruttet rövhål
Mjo, vet dock inte hur det smakar.
Dold text: hur smakar det?
köttfärssås:
Dold text:
Vet ej! käkar bara hundmat kan dock konstatera att det INTE smakar ngt vidare
dramaqueen:
Vet ej! käkar bara hundmat kan dock konstatera att det INTE smakar ngt vidare
Aaah, men du måste ju kunna beskriva smaken. Typ salt eller surt eller sött eller något?:S
köttfärssås:
Aaah, men du måste ju kunna beskriva smaken. Typ salt eller surt eller sött eller något?:S
Pratar du hundmat nu eller? Kommer inte ihåg mer än att det var torrt och smakade typ som det luktar, alltså inget att rekomendera 🙂 åt dock bara en pytteliten smula frolic så kan inte uttala mig egentligen. Tro ej att hag är någon konstig gammal gubbe som delar på en burk hundmat med hunden till middag nu
dramaqueen:
atar du hundmat nu eller? Kommer inte ihåg mer än att det var torrt och smakade typ som det luktar, alltså inget att rekomendera 🙂 åt dock bara en pytteliten smula frolic så kan inte uttala mig egentligen. Tro ej att hag är någon konstig gammal gubbe som dela
Tror ingenting...
Dold text: Blir det godare med tiden eller?
köttfärssås:
Tror ingenting...
Bra! tänker ignorera dolda texten hehe
dramaqueen:
Bra! tänker ignorera dolda texten hehe
Busigt.
Tycker att vi slutar kapa denna fina tråd f.ö., vill du fortsätta skriva finns jag på pm och dyl.