Aviseringar
Rensa alla

??


Ämnesstartare

I går så hade jag en liten smärta i bröstet, det håller bara i på i ungefär 5-10 sek, men det gick över lite i överryggen till vänster, typ precis bakom bröstet på andra sidan, någon som haft liknande?


   
Citera
Bell
 Bell

Ja, ibland hugger det i mitt hjärta (känns mer som i ryggen) och ibland slår hjärtat dubbelt eller nåt. Känns konstigt men skönt att känna att en lever. Party


   
SvaraCitera

Yapp? Men det är nog inget. Kan bli så om du gjorde en plötslig rörelse ifall du vart stilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Ja, ibland hugger det i mitt hjärta (känns mer som i ryggen) och ibland slår hjärtat dubbelt eller nåt. Känns konstigt men skönt att känna att en lever. Party

har exakt samma.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Yapp? Men det är nog inget. Kan bli så om du gjorde en plötslig rörelse ifall du vart stilla.

läste nyss om de, det är farligt om de sitter i mer än 10 minuter 🙂 och om man får ett kraftigt väldigt kraftigt tryck 🙂


   
SvaraCitera

Jag har sådär i perioder då jag är väldigt stressad. Jag vill ändå tipsa om att ta kontakt med en läkare och kanske göra ett ekg för att utesluta hjärtproblem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:
Jag har sådär i perioder då jag är väldigt stressad. Jag vill ändå tipsa om att ta kontakt med en läkare och kanske göra ett ekg för att utesluta hjärtproblem. 

Jag är väldigt stressad, kan vakna väldigt sent när jag ska till skolan, kan det bero på stress? har kollat ekg innan, det visade inget, vi tog blodprov och allt såg bra ut 🙂


   
SvaraCitera

Beror nog mer på en ineffektiv sömn under natten. Reglera temperaturen i rummet, sov tillräckligt osv...
   Dock om du har svårt för sömn eller vaknar under natten så kan det vara stress.


   
SvaraCitera