Aviseringar
Rensa alla

🙁


sommargåvan:

Hoppas det med..
Önskar att jag också kunde göra så..

Använder dator/tv/telefon för att inte känna mig så ensam, vilket jag brukar göra om kvällarna/nätterna. Brukar tröstäta ibland vilket kan få mig att piggna till.. Det där med motion har jag varken tid eller ork med. Vet dock att det kan hjälpa mot sömnproblem..

ljuset från dator/tv/mobil håller hjärnan vaken. det låter som att jagmenar att det skulle vara lätt, det vet jag att det inte är, men du får försöka lära dig ha bra rutiner som hjälper dig att sova. 


   
SvaraCitera

Fröjdas; alldeles för många har motsatt problem.


   
SvaraCitera

sommargåvan:

??

Man ska inte ha en partner som är en dålig partner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

ljuset från dator/tv/mobil håller hjärnan vaken. det låter som att jagmenar att det skulle vara lätt, det vet jag att det inte är, men du får försöka lära dig ha bra rutiner som hjälper dig att sova. 

Vet vet vet 🙁 men som sagt, får mig att inte känna mig lika ensam..

Nachac:
Fröjdas; alldeles för många har motsatt problem.

Motsatt problem?

Rävpojken:

Man ska inte ha en partner som är en dålig partner

🙁


   
SvaraCitera

sommargåvan: Vet vet vet 🙁 men som sagt, får mig att inte känna mig lika ensam..

varför känner du dig ensam?


   
SvaraCitera

sommargåvan: Motsatt problem?

Ja, tänker för lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

varför känner du dig ensam?

Jag vet inte. Känns mig nog bara oförstådd och annorlunda på något sätt. Och undrar även ibland hur man ens kan älska mig. Bara massa negativa tankar om mig själv.

Nachac:

Ja, tänker för lite.

Hmm.. Hur är det ett problem? Kanske att man gör saker utan att tänka sig för som sedan får taskiga konsekvenser? Men utöver det, att man inte överanalyserar allt och är lite smått nonchalant, och inte tar livet på sånt allvar - det vore en dröm.


   
SvaraCitera

vet hur det är...
dock så påstår folk att jag tänker för mycket överhuvudtaget.
Har lärt mig att typ sluta tänka när jag ska sova. Fungerar fin fint!


   
SvaraCitera

sommargåvan: Hmm.. Hur är det ett problem?

Givet att det mer är ett problem för omgivningen. Träning ger färdighet och otränad tänkare brukar också kallas "dum."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:
vet hur det är...
dock så påstår folk att jag tänker för mycket överhuvudtaget.
Har lärt mig att typ sluta tänka när jag ska sova. Fungerar fin fint!

Men hur lär man sig att bara sluta? Åh..


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Men hur lär man sig att bara sluta? Åh..

koncentrera dig på mörkret. Efter ett tag lär man sig, inte så svårt som det verkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Givet att det mer är ett problem för omgivningen. Träning ger färdighet och otränad tänkare brukar också kallas "dum."

Hur är det mer ett problem för omgivningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

koncentrera dig på mörkret. Efter ett tag lär man sig, inte så svårt som det verkar

Det är en utmaning för mig.. Ser aldrig fram emot nätterna för det är alltid samma skit.


   
SvaraCitera

sommargåvan: Hur är det mer ett problem för omgivningen?

Den får stå ut med dumheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Den får stå ut med dumheten.

Hahahh..


   
SvaraCitera