Ja, jag är Sugar Daddy och ja jag suger dase på detta. Men en dag kommer jag kunna kalla mig The Dude, iofs är det långt kvar tills dess :$:$
på tal om filmer, du borde se The Big Lebowski
ååååh, d var tider det när man hade så kul åt att ändra de där namnen hela tid1.....
Fkpaw:
vrf eru arg?
diskuterade en grej på skype med en bekant, vi hade helt olika åsikter kring det och han hade inga vettiga argument o komma med och det var väldigt uppenbart att jag hade rätt o så, och till slut sa han att jag borde "chilla" och låta honom vara osv MEN GUD NEJ JAG TÄNKER INTE "CHILLA" OCH DESSUTOM VAR DET DU SOM STARTADE DISKUSSIONEN, VAD VÄNTADE DU DIG???
människor är idioterrrr
S3ON:
ååååh, d var tider det när man hade så kul åt att ändra de där namnen hela tid1.....
gör du det inte längre? sucks to be you
jag vill till veeeeen
vill cykla upp och ned för alla backarna
i regnet
o sen käka venglass
o gå barfota i gräset
klappa fåren o getterna
o vada fötterna i stranden
har glass i kylen o gräs utanför mig
o åka båt tillbaka till landskrona
o sen bilen hemåt
Attitydinkontinent:
diskuterade en grej på skype med en bekant, vi hade helt olika åsikter kring det och han hade inga vettiga argument o komma med och det var väldigt uppenbart att jag hade rätt o så, och till slut sa han att jag borde "chilla" och låta honom vara osv MEN GUD NEJ JAG TÄNKER INTE "CHILLA" OCH DESSUTOM VAR DET DU SOM STARTADE DISKUSSIONEN, VAD VÄNTADE DU DIG???människor är idioterrrr
mmh dem kan allt vara rätt dumma i huvudet ibland 🙁
förstår inte ens vad vi gör
bor gångavstånd från stranden o nära skog e du sugen...,,,