Ny tråd med samma syfte som den förra, att nå 1337 sidor. Enda skillnaden är att det är 20 inlägg per sida these days, så målet kommer att nås fortare.. Men vafan, bara vi når målet, right!?
Må den andra tråden vila i fred.
credz åt reben som startade tråden in tha first place, tråden som binder våra hjärtan samman.
Jag har Andrés godkännande, kära moderatorer, så våga inte ens låsa.
all denna porrdiskussion...
squirtle
bästa porrkemon namnet
...
huhh:
aa nu när jag är klar med tentan imorgon tror jag att jag ska måla en grej om dagen o typ dokumentera progress ..för då typ händer det progress!urk nu måste jag sätta igång med dagens grind, ju fortare man kmr igång ju snabbare e man klsr ho ho ho : - D xd
Haha ja, du får visa oss sen! Aha, har du mycket plugg?
SKORPIONEN:
Haha ja, du får visa oss sen! Aha, har du mycket plugg?
ahh men tar max 10 timmar! ok inge mer UM nu innan 100% klar
huhh:
en fyraåring är fan mer socialt kompetent än digedit: säger inte det för o va taskig men det här är bara jobbigt för alla inblandande skulle jag kunna satsa pengar på
Jaha, okej, bra. Varför måste du säga sånt? Du kommer antagligen att vägra förklara också. Säg inte saker som kan uppfattas kränkande, när du lika gärna kan låta bli. (Jag vet att det inte stämmer in på mig så bra, men bara för att en gör något dåligt, så behöver inte det vara en ursäkt för att du ska göra det.)
Du är dessutom nästan 3 gånger så gammal och bör ha mognat något mer än mig..
huhh:
ahh men tar max 10 timmar! ok inge mer UM nu innan 100% klar
Haha ja, plugga på.
dä går int o förklara för den som int begrip - Ingemar Stenmark
jag har gett upp och jag vill inte att du besvärar mig eller någon jag gillar mer, tyvärr kan jag ju inte göra något åt det så jag försöker få dig att börja reflektera kring dig själv men du är TOTALT låst utåt och är lika ödmjuk som en påse nötter trots att du inte fattar ett skit. Därför skriver jag sådana saker, du har fel i huvudet, åtgärda det ist för o försöka få världen o passa ditt fel i huvudet.
EDIT: oavsett vad du skriver (sålänge det är som vanligt) kommer jag inte svara dig och jag hoppas att andra i denna tråden följer mitt exempel. För du är för närvarande ondska i princip, och om du inte gör något åt det kommer du växa upp till något ännu värre.
ja e rätt god men ja e rätt ond oxo hehe..
Wat du är typ 14? 14×3=42? : DDD
Fattar inte
Haien:
Fattar inte
du tänker som en dator och tror att det är så man ska tänka för att det är "Logiskt"