Aviseringar
Rensa alla

1337 v2.0

latest comments older comments

SvaraCitera

SvaraCitera

När jag jobbade för ett tag sedan så mötte jag en gubbe som småpratade lite glatt. Efter ett tag så frågade han om han kunde få en tidning. Sedan sa att han skulle börja prenumerera. Så där som gubbar gör lite ursäktande när dem känner sig lite skyldiga någonting. jag tänkte väl "jajaja jag bryr mig inte" men han fick ett ok och ett leende. Sedan fortsatte jag med min dag.

Jag kom ihåg att samma gubbe hade gjort exakt samma sak innan och ursäktat sig med att han skulle börja prenumerera då också. Det berör mig inte alls om små farbröder prenumererar. Men dem kan gärna få en tidning om dem frågar. Men när han inte hade börjat med detta nästa dag. Så tänkte jag att den här underliga farbrorn allt kunde få tidningen av mig gratis. Så jag började lägga en tidning i hans brevinkast varje dag. Efter fyra dagar började han förstå att det inte var något jag tänkte sluta med. Så klockan 05.00 möttes jag av en öppen dörr istället för ett brevinkast och en man med blodsprängda ögon av en tydlig ovana att stiga upp så tidigt. Efter några fina ord fick jag ett handslag och en påse med en sockerbulle, en ostfralla och 100 riksdaler. När en gubbe ger en, 100 kronor och en ostfralla känner man sig inte så gammal.

Idag när jag jobbade väntade han på mig igen och jag fick en påse med tre bakelser han konstaterade var från konditoriet bredvid. Så nu har jag tydligen fått en fin relation med en farbror. Där vi utbyter tidningar mot bakelser o bullar. Ett byte jag mer än gärna gör. Jag vet inte om det är så intressant att läsa från någon utifrån. Men jag tycker sådana här vardagsrelationer är så himla fina. 

SvaraCitera

SvaraCitera

Skulle länka en låt med Chicago igår. Jag bläddrade bland albumen på spotify. Letade och letade. Försökte förnima någon textrad för att kunna gissa mig fram till titeln.
OCH det som jag är bäst på. Att koppla bort verkligheten och bara.. PANG. Klicka på en låt. Och välja rätt. Men inte ens det funkade.

Tillslut somnade jag med kläderna på under en filt i sängen. Törstig. Otroligt törstig. Vaknade nu av att jag nästan har ont i huvudet. Så himla törstig. Vattnet kommer smaka gott nu.

jag ska hitta den. Min Chicago-låt.

SvaraCitera

Ha! Allt jag behövde va att bearbeta situationen i text. Jag har den fan nu. Ge mig... 6 sekunder av googlande

SvaraCitera

SvaraCitera

Fantastiskt:
Skulle länka en låt med Chicago igår. Jag bläddrade bland albumen på spotify. Letade och letade. Försökte förnima någon textrad för att kunna gissa mig fram till titeln.
OCH det som jag är bäst på. Att koppla bort verkligheten och bara.. PANG. Klicka på en låt. Och välja rätt. Men inte ens det funkade.

Tillslut somnade jag med kläderna på under en filt i sängen. Törstig. Otroligt törstig. Vaknade nu av att jag nästan har ont i huvudet. Så himla törstig. Vattnet kommer smaka gott nu.

jag ska hitta den. Min Chicago-låt.

Mycket glad

Fantastiskt:
Ha! Allt jag behövde va att bearbeta situationen i text. Jag har den fan nu. Ge mig... 6 sekunder av googlande

den känslan är så jäkla aggreverande. Finns typ få saker som är så störande. 

SvaraCitera

SvaraCitera

Den Chicago låten var skön fö fanta =) gillades

SvaraCitera
Ice
 Ice

Urskogen:

Vad skönt, du är väl svårstoppad så osäker på om lite sjukdom hade hållit dig stången ändå! vad ska du klä ut dig till?

Det hade de inte gjort. Hade denna outfit på mig, stövlarna medföljde inte när jag köpte denna. Dock så kladdade jag inte jag inte ner kläderna med blod som det är på bilden. :p Var du utklädd?

33jr2nr.jpg

SvaraCitera

Ice:

Det hade de inte gjort. Hade denna outfit på mig, stövlarna medföljde inte när jag köpte denna. Dock så kladdade jag inte jag inte ner kläderna med blod som det är på bilden. :p Var du utklädd?

tänkte väl det. auf, en zombiepirat alltså. Farligt. Nej, jag var lite tråkig. Men jag har en konstig fascination för antingen bara mask eller heltäckande kroppsdräkt av något slag. Det här har varit min standard i några halloween.

55600_4907865585598_1971377748_o.jpg?oh=

SvaraCitera
Ice
 Ice

Urskogen:

tänkte väl det. auf, en zombiepirat alltså. Farligt. Nej, jag var lite tråkig. Men jag har en konstig fascination för antingen bara mask eller heltäckande kroppsdräkt av något slag. Det här har varit min standard i några halloween.

?oh=48a01739b7197d55c6989b33fcc31634&oe=5A670711      

Blir väl bekvämt att använda samma outfit flera år i rad. 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jung's fantastiska top 3 för den här veckan är tre ljuvt emotionella alster:

SvaraCitera

Ice:

Blir väl bekvämt att använda samma outfit flera år i rad. 🙂

mjo och en förkärlek för pandor, om det så är mask eller annars 

SvaraCitera
latest comments older comments