Zerafina:
jaha okej. jag visste inte att det blev en så populär trådär det lara croft på din avatar?
Det stämmer, passar mig bra.
Ice:
Det stämmer, passar mig bra.
är du också äventyrlig och supertuff? (+riktigt snygg)
Kommer nog avsluta mitt konto... Varit här i mer än två år, och känner mig inte riktigt "hemma" här längre. UM har på nått sätt förlorat sin charm
Lotus Elise:
Kommer nog avsluta mitt konto... Varit här i mer än två år, och känner mig inte riktigt "hemma" här längre. UM har på nått sätt förlorat sin charm
jag har saknat dig den senaste tiden! tråkigt att du känner så :/
Zerafina:
är du också äventyrlig och supertuff? (+riktigt snygg)
Ja, jag gillar äventyr och har hållit på med kampsport. Det sistnämnda har jag hört från flera personer, vet inte om kan hålla med dem. :p
Ice:
Ja, jag gillar äventyr och har hållit på med kampsport. Det sistnämnda har jag hört från flera personer, vet inte om kan hålla med dem. :p
ett riktigt kap alltså
Zerafina:
nej faktiskt inte. kollade färdigt på gto innana sommaren men sen dess har jag inte kollat på något bortsett från en film
besviken ://///
Sverige. 🙁
Lotus Elise:
undrade senast igår vart du tagit vägen. tråkigt att du drar!
Satt bredvid en otrevlig gubbe igår på planet. 🙁 Alla andra i mitt sällskap satt på rad 1-7. Satt på 18.