Ny tråd med samma syfte som den förra, att nå 1337 sidor. Enda skillnaden är att det är 20 inlägg per sida these days, så målet kommer att nås fortare.. Men vafan, bara vi når målet, right!?
Må den andra tråden vila i fred.
credz åt reben som startade tråden in tha first place, tråden som binder våra hjärtan samman.
Jag har Andrés godkännande, kära moderatorer, så våga inte ens låsa.
jag ska gå o vara creepy någonannanstans
PMR:
äh... jag vet ett bra gatuhörn vi kan stå i om det skulle knipa sen??.... det ligger inte vid 7eleven
Undra vad lyxfällankillarna hade sagt om man hade kommit med det förslaget.
tänkte igår morse... JA, FKPAW.. i MORSE(!!) att ska fan lägg mig i tid nästa gång.... men la mig runt kl 5 då med? :'(
Jag ska gå o bre fyra knäckebrödsmackor med ost
jag vill prata om att Nina lindén är sexig :/
PMR:
tänkte igår morse... JA, FKPAW.. i MORSE(!!) att ska fan lägg mig i tid nästa gång.... men la mig runt kl 5 då med? :'(
vi ska allt få dig uppe till 05.00 idag oxå
Fantastiskt:
Undra vad lyxfällankillarna hade sagt om man hade kommit med det förslaget.
....ska vi testa...? Du kan vara försökskanin? ...för du är ju ändå "närmast" ett sådant läge
........ok, ska var SERIÖS.... jag tror att de hade frågat om de kunde få "kompispris" på dig..?
fan, två nätter på raken kl 5 är ej okej... gick för fan upp strax efter kl 15. Jag gav upp och lackade för en fluga satte sig i mitt ansikte hela tiden... så har säkert AIDS nu
pmr more like pimpmr
mspimp
eller som när jag läste mitt nick baklänges o tyckte det såg ut som förtkortning för rumpa
rumpa utan vokaler