föredrar, helt ärligt, att kolla på speedway. men det är kul att en turk vann i år, bra för svärje tror jag.
Utspädaren:
föredrar, helt ärligt, att kolla på speedway. men det är kul att en turk vann i år, bra för svärje tror jag.
du kommaterar likt exner. är ni vänner månntro?
skuld:
du kommaterar likt exner. är ni vänner månntro?
vem är exner?
Utspädaren:
vem är exner?
vår fruktade fader.
han som i mörkret hägrar, vakar över ungt blod.
han låter äcklig! skit i honom!
Utspädaren:
han låter äcklig! skit i honom!
så rädd.
menar du att jag är rädd för honom? jag är inte rädd för någon på denna jord, jag är som Morrissey.
menar inte att du är rädd för någon
jag fattar inte
Fingerprints:
Blir så jäkla ledsen om vi(globen) inte får arrangera det nästa år
Det blir antagligen så, men jag ser inte varför det är så farligt om det inte blir så. Stockholm har ju redan haft tävlingen två gånger, Malmö och Göteborg har bara arrangerat en gång vardera.
clickclack:
Är det tänkt att Eurovision nästa år ska finansieras med skattepengar? Ska vi spara in på ännu fler gamla och sjuka då eller?
Eurovision Song Contest finansieras av European Broadcasting Union, där de största kanalerna i de europeiska länderna är med (bland annat SVT). Så, Eurovision Song Contest har alltid fått mer än 90% av alla resurser från TV-kanalerna och värdstaden har fått tillgodose boende till de tävlande och arrangörerna, arenan och lite annat.
Så, nej, du kan vara lugn.
nrg89:
Det blir antagligen så, men jag ser inte varför det är så farligt om det inte blir så. Stockholm har ju redan haft tävlingen två gånger, Malmö och Göteborg har bara arrangerat en gång vardera.
För det första, är det klart att det spelar roll för oss som jobbar på globen om det blir där eller inte.
För det andra är det inte mellan malmö, göteborg och stockholm det står mellan. Det står mellan stockholm (globen), stockholm (friends arena) och stockholm (stockholmsarenan)
Fingerprints:
För det första, är det klart att det spelar roll för oss som jobbar på globen om det blir där eller inte.
Det visste jag inte.
Fingerprints:
Det står mellan stockholm (globen), stockholm (friends arena) och stockholm (stockholmsarenan)
Det visste jag inte heller.
nrg89:
Det visste jag inte. Det visste jag inte heller.
Nu vet du
Fingerprints:
Nu vet du
Inte för att vara den, men du har faktiskt fel. Malmö och Göteborg är också kandidater för att arrangera 2013. Och Globen är upptagen för Ishockey VM.
Nachac:
Att påstå att smak är fakta gör det inte till fakta.
Smak är en typ av fakta. För somliga är bibeln fakta för somliga är den skitsnack och sagor, sen finns det vi som inte vet alls.
Som jag ser det är låten en ramsa, jag gillar inte ramsor en del gör det. Just det påståendet är inte så mycket mer av en åsikt än att säga att ett hus är stort och en boll rund.