Aviseringar
Rensa alla

Facebook?

Possibly maybe:

Fattar fan inte hur folk kan adda nån enbart pga ens profilbild, orka va så ytlig

just därför tycker jag vi förintar skiten innan det spårar ut som och ser ut som lunarstorm, för det är oundvikligt

SvaraCitera

the king of kings:

just därför tycker jag vi förintar skiten innan det spårar ut som och ser ut som lunarstorm, för det är oundvikligt

Har inte direkt något problem med det, är väl bara att ignorera vänförfrågningar från okända? Jag har runt 40 på min lista nu :ss

SvaraCitera

Possibly maybe:

Har inte direkt något problem med det, är väl bara att ignorera vänförfrågningar från okända? Jag har runt 40 på min lista nu :ss

jag skiter i vem man är kompis med, min poäng är att ingen kan erkänna att det är lika patetiskt och no-lifigt att hänga där som att hänga på lunarstorm/playahead/blatte.se

SvaraCitera

the king of kings:

jag skiter i vem man är kompis med, min poäng är att ingen kan erkänna att det är lika patetiskt och no-lifigt att hänga där som att hänga på lunarstorm/playahead/blatte.se

Känns som att du överdriver rejält eller så har vi bara fått se två olika sidor av facebook. Jag var medlem på lunar när jag var 11-12[rolleyes] och det kan inte ens jämföras med den siten.

Ska vi snacka no-lifigt så klassas väl dom flesta siter dit. Om man inte var uttråkad eller hade "ett liv" så skulle man väl inte ens hänga här.

SvaraCitera

Possibly maybe:

Jag var medlem på lunar när jag var 11-12 och det kan inte ens jämföras med den siten.

Det är precis det jag menar, på den tiden tyckte man precis samma sak om lunar som man gör med facebook nuförtiden. Men en dag mognar du och alla andra idioter som håller på med det!

SvaraCitera
KSENIA

oggelgoggel:

mm ja har facebög da

trur ja käner dey där 😛

SvaraCitera

KSENIA:

trur ja käner dey där 😛

d e inte monga som jör d haha kanshe att du e coolare än monga da [cool]

SvaraCitera

har ingen[cool]

SvaraCitera
KSENIA

oggelgoggel:

d e inte monga som jör d haha kanshe att du e coolare än monga da [cool]

facktis trur de e saningens ord [cool]

SvaraCitera

the king of kings:

Det är precis det jag menar, på den tiden tyckte man precis samma sak om lunar som man gör med facebook nuförtiden. Men en dag mognar du och alla andra idioter som håller på med det!

Vaknat upp på fel sida eller. Skäms nästan för att jag ens har svarat på dina inlägg. [tired]

SvaraCitera

Possibly maybe:

Vaknat upp på fel sida eller. Skäms nästan för att jag ens har svarat på dina inlägg.

Det är en skam att du inte inser att jag har rätt. Men som jag har sagt till alla andra som håller på med skiten: En dag mognar även du

SvaraCitera

jag har sagt det förut och jag säger det igen, den där skiten är för drägg som inte har något liv, nu är jag medlem Mahmud Muhammed heter jag, sök upp namnet om du av nån anledning inte skulle tro mig och adda mig

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera