leafar:
Det tog ett tag kan jag säga. Speciellt eftersom jag inte hade någon aning om vad de var till för.
Tell me about it. XD
leafar:
Annars är Blackhawk en favorit när det kommer till vapen... och railwayrifle förståss.
Jasså? Jag har en förkärlek för Lincoln's Repeater, Silenced 10mm Pistol och Xuanlong Assault Rifle. ^^
Venfort:
Tell me about it. XD
Venfort:
Lincoln's Repeater
Ok... den också. Den använder också .44 ammunition.
Venfort:
Xuanlong Assault Rifle.
Är det en unique chinese assult rifle?
leafar:
Ok... den också. Den använder också .44 ammunition.
Den är dock lite sämre än Blackhawk, men den är bara så sjukt härlig att använda. XD
Speciellt på långt håll. Man känner sig som värsta skillade snipern.
leafar:
Är det en unique chinese assult rifle?
Jupp. Check it out.
http://fallout.wikia.com/wiki/Jiggs%27_Loot
Venfort:
Den är dock lite sämre än Blackhawk, men den är bara så sjukt härlig att använda.
Präxis.
Venfort:
Jupp. Check it out.
http://fallout.wikia.com/wiki/Jiggs%27_Loot
Aha! Visste inte att han satt inne med mer än det man hittar i kassaskåpet och vapenskåpet. Tufft. Skall hämtas.
leafar:
Aha! Visste inte att han satt inne med mer än det man hittar i kassaskåpet och vapenskåpet. Tufft. Skall hämtas.
Venfort:
Nu har jag fått tag på den. Tufft att den har ett magasin på 36 skott istället för 24. Asbra.
leafar:
Nu har jag fått tag på den. Tufft att den har ett magasin på 36 skott istället för 24. Asbra.
Den är skitstark också. Helt klart det bästa helautomatiska vapnet i small arms-klassen.
Venfort:
Den är skitstark också. Helt klart det bästa helautomatiska vapnet i small arms-klassen.
Indeed. Jag har inte överdrivet höga skills på Big guns heller så jag använder mig mycket av den.
Jag hade nästan glömt bort Victory Rifle. Där har vi ett sjukt bra vapen.
Du vet väl att Broken Steel inte laddas förrän efter att du har kommit in Rotundan i slutet av originalspelet? Alltså alldeles precis innan slutet.
Annars låter det i vilket fall konstigt. Har du .esm-filen i din fallout3/data-mapp så ska spelet upptäcka det och det ska stå i din launcher där du bockar för spelet. Har du gjort det så ska den försöka starta filen. Ifall den inte kan det så brukar spelet i regel krasha istället.
Tri-beam laser rifles som Supermutant Overlords är f ö en av mina favoritvapen. När jag har det då. Annars skjuter jag det bara ur armen på dem:3
EVIL_GENIUS_IS_BACK:
Du vet väl att Broken Steel inte laddas förrän efter att du har kommit in Rotundan i slutet av originalspelet? Alltså alldeles precis innan slutet.
Problemet är att det fungerar inte då heller. Spelet slutar som vanligt istället för att jag får "Two weeks later" texten etc.
EVIL_GENIUS_IS_BACK:
Har du .esm-filen i din fallout3/data-mapp så ska spelet upptäcka det och det ska stå i din launcher där du bockar för spelet.
Problemet är att den filen finns inte i fallout3/data-mappen trots att jag installerat Broken Steel och Patch v1.5
EVIL_GENIUS_IS_BACK:
Tri-beam laser rifles som Supermutant Overlords är f ö en av mina favoritvapen. När jag har det då. Annars skjuter jag det bara ur armen på dem:3
En av anledningarna till att jag vill få detta att fungera
leafar:
Problemet är att det fungerar inte då heller. Spelet slutar som vanligt istället för att jag får "Two weeks later" texten etc.
Hmm, märkligt.
När man kommer in i rummet så kommer det en popup som säger "Broken Steel loaded" typ.
leafar:
Problemet är att den filen finns inte i fallout3/data-mappen trots att jag installerat Broken Steel och Patch v1.5
Skumt. Du kan ju alltid pröva att installera om hela Fallout 3 också ifall du inte redan prövat det (kom ihåg att spara saves bara)
EVIL_GENIUS_IS_BACK:
Skumt. Du kan ju alltid pröva att installera om hela Fallout 3 också ifall du inte redan prövat det (kom ihåg att spara saves bara)
Redan provat. Ingenting verkar fungera av de vanliga åtgärderna. Väldigt mysko.
Nu behöver jag hjälp Jag har Laddat ner Point Lookout och Mothership Zeta, med nedladdningen kommer 3 filer i varje. 2 st ".bsa" och en ".esm" dom säger att jag ska lägga in alla filer i "C:\Program Files\Bethesda Softworks\Fallout 3\Data" Det gick lyckat. Sen skulle jag starta fallout launcher och klicka på länken Data Files... Det gick också lyckat, sen Bockar jag i "PointLookout.esm... Inget händer... jag klickar på play... inget händer? Vad gör jag för fel?
Tråden låst på grund av inaktivitet