Aviseringar
Rensa alla

fan också

blum
 blum
Ämnesstartare

Min dag var jättemysig först, sen kom jag hem och min katt hade blivit överkörd av en bil :< Min tredje katt som dog också. Först fick jag en kattunge som drunknade, sen fick jag en ny som blev överkörd och nu den här. Jävla piss. Sen dog min äldsta kattgubbe i vintras, av diabetes. Och så brände jag kakorna jag skulle baka så de blev helt svarta, jag smakade och de var riktigt äckliga faktiskt. Och nu fick jag ont i huvudet och jag har inte druckigt något kaffe. Jag fick en cigg av en kines när jag väntade på tåget men den smakade mintäckel och imorgon måste jag städa, och jag har bara en katt kvar[sad]

Så det är nu ni ska göra mig glad igen, sådär glad som jag var imorse och igår! som när beastie boys spelade!

DSC05987.JPG

Citera

[sad] vill du låna min katt?

SvaraCitera

Lindblom:

Och så brände jag kakorna

Stackars[sad]

SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

__nas:

vill du låna min katt?

ja, ge mig tjockisberra[sad]

SvaraCitera

Lindblom:

ja, ge mig tjockisberra

ok. tjockisberra är en sådan där som alltid ska mysas & äter alltid mat. så du måste ge han mat & mysas, dessutom hatar han att åka bil och att bada. [sad]

SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

__nas:

ok. tjockisberra är en sådan där som alltid ska mysas & äter alltid mat. så du måste ge han mat & mysas, dessutom hatar han att åka bil och att bada.

vet jag väl, jag känner honom 🙁
ok, ska aldrig bada honom!

SvaraCitera

jag har haft typ åttahundra katter på några år och alla har blivit överkörda så..
en av dom hade ungar i magen när den blev överkörd så vi hittade den och alla ungar utanför eftersom det var hål på magen

SvaraCitera

[sad]

En av våra katter blev påkörd förra veckan [sad]

Men du kan alltid baka nya kakor, få nya cigg och städa behöver man inte göra så ofta ^^ You can do it!

SvaraCitera

Lindblom:

vet jag väl, jag känner honom 🙁
ok, ska aldrig bada honom!

hehe, alltid när jag går runt nakenfis eller tränar, typ gör något kroppsligt svettigt, så brukar han titta. lol, seriöst XD akta dig ... han är lurig.

SvaraCitera
blum
 blum
Ämnesstartare

vanity_hurts:

jag har haft typ åttahundra katter på några år och alla har blivit överkörda så..
en av dom hade ungar i magen när den blev överkörd så vi hittade den och alla ungar utanför eftersom det var hål på magen

hemskt :/

det läskigaste var min katt som drunknade, han var helt stel 🙁

SvaraCitera

Lindblom:

han var helt stel 🙁

han kanske blev lite ledsen? [sad]

SvaraCitera

på tal om sånthär.. några vänner till mig hade en hund som drunknade i en sån sak man har på stora gårdar där all koskit samlas. vet inte vad det heter men 😛 jaja, det var inte så trevligt iaf

SvaraCitera

__nas:

an kanske blev lite ledsen?

haha

SvaraCitera

Stackare[sad]

SvaraCitera

*ASG* [bigsmile][cry] Du borde skänka bort dni sista katt 🙁

SvaraCitera