Notifications
Clear all

får det bokas in en evk med 3 timmars varsel?

Topic starter

mediakatt:

Vafan. Störd person. Hennes ekonomi har väl inget med din skolgång att göra.

det hon menade var att det tydligen inte är möjligt att läsa färdigt en kurs som sträcker sig över 4 terminer (är på fjärde och sista terminen nu) som jag kommer få MVG i, 200p, om jag inte går ett nationellt gymnasieprogram. Fattar ej vrf, har man inte rätt att läsa färdigt påbörjade kurser eller? :c

Redbulls:

men vilken idiot hon verkar vara -.-

läskig och aggressiv typ, sa till henne att jag faktiskt inte vågar ringa och sjukanmäla mig till henne för det känns som om hon dömer mig. Typ ejtror på mig och så

ReplyQuote
Topic starter

Postorderhoran:

attar ej vrf, har man inte rätt att läsa färdigt påbörjade kurser eller? :c

Låter väldigt märkligt.

ReplyQuote
Topic starter

Postorderhoran:

Fattar ej vrf, har man inte rätt att läsa färdigt påbörjade kurser eller? :c

:s låter stört. Kräv att du ska få läsa klart, 200 p är ju mycket!! förstår inte varför hon vill att du slänga bort 3,5 terminer av arbete!? :c

ReplyQuote
Topic starter

Postorderhoran:

problem: blev utfryst och ignorerad hela ettan och halva tvåan, klarade ej av att gå till skolan pga det och gick sönder lite i huvudet

aha.. vad trist, människor kan vara så elaka

ReplyQuote
Topic starter

Nintendo:

Kräv att du ska få läsa klart, 200 p är ju mycket!! förstår inte varför hon vill att du slänga bort 3,5 terminer av arbete!? :c

gjorde det, svar: Den kursen är en del av en profil. Du kan inte gå på iv och läsa profil.

och jag typ vafaaaaan ni sa ju att det inte gjorde mig ngn skillnad om jag gick kvar på te eller om ni flyttade över mig till iv??????????????? Hatar när regler ändras under spelets gång.

ReplyQuote