Aviseringar
Rensa alla

Far

Ojdå, de lät ju sämst. (Skicka PM om du behöver snacka, har varit med om en del andra saker som du kanske kan relatera till)

SvaraCitera

xiaoliorrhult:
Hej! Det är inte okej att du känner så. Det är inte okej att dom behandlar dig så Jag tycker absolut du ska prata med en lärare om det men om du inte vill det så kan du kontakta mig så kan vi prata lite (

#JAGSKALDRIGTASKITIGE

CoffeeGirl:
Jag har aldrig fått ha den bra uppväxten med min far som de andra barnen i min by fick uppleva. 
Jag har aldrig känt mig nog för min far. Jag är en raggare, men min far tyckte att jag ej kunde vara det för jag var en tjej. Jag fick ej meka bilar med honom för jag var tjej. 
Min far är inte som de allra flesta. Han ska vara vän istället för far och dotter/son. Under hela min uppväxt så har min far valt spriten före mig och alla andra i familjen.  Han har slagit både mig och min mor.. Han försökte även döda min mor.. 
Han har fått mina syskon att dricka sprit med honom... Min storasyster som numera är 28, när hon var 15-16 år så tog far med henne ut och drack... hon ramlade ner från en rivin...Hon skadade sig extremt och att hon överlevde är otroligt. Min far märkte inte ens att hon var borta...
Min far drack med min storebror och han var 17-18, min bror körde rattfull och krockade med en snö plog.... Min far brydde sig ej...

Jag vet inte ens om jag bör kalla honom för far.. 
Ni som ej vet hur det är att uppleva dessa saker.. ni kommer tänka att jag inte kan hata min far, han är ju liksom min far.... Men vet ni Vad? Jag hatar honom... Han har aldrig funnits för mig de åren jag mått dåligt och varit mobbad. Han har bara slagit mig. Skrikit på mig.. 
(Finns mycket mera som hänt men tar ej upp det. Just saying.)

Kalixtus02:
Ojdå, de lät ju sämst. (Skicka PM om du behöver snacka, har varit med om en del andra saker som du kanske kan relatera till)

SvaraCitera