Aviseringar
Rensa alla

farligt att..?

Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Jag hade bara för mig att jag har sett att man kunde uppfatta spår av det i ett halvår men det var nån skrämselpropaganda också som jag inte ens är säker på att jag minns korrekt. [shake][zzz]

tror det är 6 månader för att få ge blod efter att man har brukat thc, kan vara därifrån du fått det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

tror det är 6 månader för att få ge blod efter att man har brukat thc, kan vara därifrån du fått det?

åh, jag ska ge blod hög någon gång. "kul" överraskning för mottagaren sen. [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

lögn. [cute]

Må så vara att hon ej drabbades av blodförgiftning, men resten är fullkomlig sanning.

SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

Mm så är det nog.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Må så vara att hon ej drabbades av blodförgiftning, men resten är fullkomlig sanning.

blodförgiftning är möjligt, det var sanninghalten i att hon skulle fått blyförgiftning av grafit som jag ifrågasatte.

SvaraCitera

dazed_and_confused:

Jag hade bara för mig att jag har sett att man kunde uppfatta spår av det i ett halvår men det var nån skrämselpropaganda också som jag inte ens är säker på att jag minns korrekt. [shake][zzz]

Du tror på allt du hör va? Typ knark e bajs o förstör ditt liv. Missbrukare som inte kan kontrollera det förstör sitt liv. Samma sak med alkohol och ciggaretter.

SvaraCitera
Ämnesstartare

SpecialGreGer:

Du tror på allt du hör va? Typ knark e bajs o förstör ditt liv. Missbrukare som inte kan kontrollera det förstör sitt liv. Samma sak med alkohol och ciggaretter.

Nej jag bara vidarebefodra någonting jag har hört/sett sen får man bedöma sanninghalten själv jag ger blanka fan i om folk lever helnyktert eller injicerar heroin i pungen, en hel del kan kontrollera det andra inte osv och det blir ju ett majoritetens förtryck osv om de flesta droger är förbjudna bara för att folk själva inte pysslar med det. Man måste inte förstöra sitt liv bara för att man ja knarkar, man kan uppnå bra saker, om jag vore mot knark så skulle jag få slänga ut hela skivsamlingen liksom. [zzz]

SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy]

SvaraCitera

dazed_and_confused:

Nej jag bara vidarebefodra någonting jag har hört/sett sen får man bedöma sanninghalten...[text]...

Bra! Du kan förklara på ett väldigt konstruktivt sätt gentemot min väldigt hårda text. Det respekterar jag.

Förstår nu vad du menar och är tacksam för att du förklarade istället för att börja gnälla, vilket annat omoget folk hade gjort på sidan.

Detta är menat som en komplimang så du inte tror annat.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera