Aviseringar
Rensa alla

Fars dag.


patrick bateman:

Varför godkände de inte? Låter ju elakt 🙁

mamma godkände men pappa gjorde inte det, han tycker väl det är en drog eftersom det har liknande effekt som amfetamin även om det inte är det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

harfaningenjävlaaning: mamma godkände men pappa gjorde inte det, han tycker väl det är en drog eftersom det har liknande effekt som amfetamin även om det inte är det.

Taskig han är. Kan inte din mamma prata med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

såg en bild på dig härom dan och blev en smula besviken i must say, jag som trodde att du såg ut som din avatar! Förvånad men nä, klart att alla ska använda en bild som inte liknar en själv  Ledsen 


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Taskig han är. Kan inte din mamma prata med honom?

Dom e inte så bra vänner men vi kanske ska få typ en rättegång eller vad man ska säga, eftersom mitt bästa ska komma först typ 


   
SvaraCitera
Åtta

cuzIcan:

såg en bild på dig härom dan och blev en smula besviken i must sayFörvånadLedsen

Story of my life! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: såg en bild på dig härom dan och blev en smula besviken i must say, jag som trodde att du såg ut som din avatar!  men nä, klart att alla ska använda en bild som inte liknar en själv

Off-topic! Arg

harfaningenjävlaaning: Dom e inte så bra vänner men vi kanske ska få typ en rättegång eller vad man ska säga, eftersom mitt bästa ska komma först typ

Rättegång? Knepigt. Men om det hjälper dig är det nog bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Story of my life! 

trodde du va gammal, ist är du ung Ledsen men du är mer attraktiv än din avatar iaf Tumme upp 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Off-topic!

inte ofta man ser åtta häromkring, måste passa på Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: inte ofta man ser åtta häromkring, måste passa på

Hm, ligger nåt i det faktiskt så point well taken Tumme upp
hur går det förresten med mitt pm? Blink


   
SvaraCitera
Åtta

cuzIcan:

trodde du va gammal, ist är du ung Ledsen men du är mer attraktiv än din avatar iaf Tumme upp 

Jag är bara en slyngel än är jag rädd. Men jag ser ju inte så respektingivande ut, så som administratör var jag tvungen att ha en auktoritär avatar. Annars skulle det bli revolt dirr! 

cuzIcan:

inte ofta man ser åtta häromkring, måste passa på Icke!

Vadå! Jag har ju varit superaktiv de senaste dagarna! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta: Jag är bara en slyngel än är jag rädd. Men jag ser ju inte så respektingivande ut, så som administratör var jag tvungen att ha en auktoritär avatar. Annars skulle det bli revolt dirr!

jo men det är förståeligt faktiskt 

Åtta: Vadå! Jag har ju varit superaktiv de senaste dagarna!

fast innan det så har vi saknat dig 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hm, ligger nåt i det faktiskt så point well taken Tumme upp
hur går det förresten med mitt pm? Blink

framåt, svarar senast på lördag! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: vi

Vilka är "vi?" Galen

cuzIcan: framåt, svarar senast på lördag!

Hahaha en deadline Mycket glad det känns hyfsat werid men sure 🙂 håller du den inte kommer det dock få allvarliga konsekvenser så passa dig noga! Icke! Förseningar är oacceptabla  Glad


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Rättegång? Knepigt. Men om det hjälper dig är det nog bra 🙂

eftersom min pappa inte är hemma kommer det bli en rättegång typ där vi inte är närvarande Asså typ bara en åklagare och advokat eller nåt som diskuterar vilket som är bäst för mig, BUP sa nåt sånt i alla fall inte riktigt säker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

harfaningenjävlaaning: eftersom min pappa inte är hemma kommer det bli en rättegång typ där vi inte är närvarande Asså typ bara en åklagare och advokat eller nåt som diskuterar vilket som är bäst för mig, BUP sa nåt sånt i alla fall inte riktigt säker

Oj, där ser man. Det låter jobbigt fast antar att BUP vet bäst, iaf bättre än mig. Hoppas de kommer fram till något som du blir nöjd med då 🙂


   
SvaraCitera