Aviseringar
Rensa alla

fest!

ennie:

är det inte så man brukar göra,,,,,,,

vet ärligt talat inte om du är seriös [surprised]

ennie:

med en twist

twisten va:

ennie:

inte gjort det så ska man fan göra det med det samma!

vet in hur ni burkar köra men man brukar då inte få göra mer än att sitta å kolla på dom andra som dricker om man inte har gjort de [surprised]

SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

vet in hur ni burkar köra men man brukar då inte få göra mer än att sitta å kolla på dom andra som dricker om man inte har gjort de [surprised]

[confused] klart man får

SvaraCitera

ennie:

[confused] klart man får

kejdå... ja man får väll göra mer saker [rolleyes] men man blir då inte tvingad till nått iaf.

SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

kejdå... ja man får väll göra mer saker [rolleyes] men man blir då inte tvingad till nått iaf.

fattar inte kan du förklara igen

SvaraCitera

ennie:

fattar inte kan du förklara igen

va ett oseriöst förslag ifs.

aja, tar ett exempel:
"jag har aldrig haft sex på en buss"
då ska alla som HAR gjort det dricka (som vanligt) och alla som INTE HAR gjort det göra det, alltså alla som INTE HAR gjort det ska ha sex på en buss med det samma.
meeeen, som jag sa, det va inte så seriöst pga att det inte är så lätt att ha sex på en buss bara sådär.

SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah jag fattar ingenting xD[chocked][tard]

SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

"jag har aldrig haft sex på en buss"

[bigcheers]

CharliesName:

då ska alla som HAR gjort det dricka (som vanligt) och alla som INTE HAR gjort det göra det, alltså alla som INTE HAR gjort det ska ha sex på en buss med det samma.

jaha. fattade inte "göra det", trodde du menade att de också skulle dricka eller att de fick om de ville...... ......typ. ddet blir nog ganska konstig lek då tror inte det skulle funka men vet ej du får testa om du vill

hejdå.

SvaraCitera

ennie:

[bigcheers]

den har seriöst kommit, å folk har druckit [rolleyes]
så sitter jag där, "hej, jag vet hur man pussas [blush]"

ennie:

jaha. fattade inte "göra det", trodde du menade att de också skulle dricka eller att de fick om de ville...... ......typ. ddet blir nog ganska konstig lek då tror inte det skulle funka men vet ej du får testa om du vill

hejdå.

haha 😛 ja jag mena ju det, va inte så seriöst. å jag tror jag gärna hoppar över den leken, om inte alla som är med har en partner [rolleyes]

hejdå på dig å då x)

SvaraCitera

Men sup så kommer ni säkert på några roliga lekar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla sitter i en ring. Ta en tärning.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Alla sitter i en ring. Ta en tärning.

sen då xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

skruvvv:

sen då xD

Ta av er kläderna och improvisera.

SvaraCitera

Jag hatar folk som skriver [wink] efter varje mening!!!!1111ett

Vågade lekar - surfa fram en porris, dela upp er i par. Det par som vågar hålla på som de gör i filmen längst vinner och får dricka mer sprit. Woowoo! Jag kom på den leken direkt ur huvudet nu [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig är rolig.

Någon säger ett påstende och alla som inte har gjort det skall dricka en shot/ en öl eller vad man nu har

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera