S3ON:
asså det där var ju inte första gången man fick höra det.
asså jag har inte märkt några större fel på mig när jag dricker och jag är inte lätt påverkad av alkohol, men varför ska det vara så jävla farlig med alkohol ?
emelie : jag har inte märkt några större fel på mig när jag dricker
det är dt som är problemet, man märker ej förrns det är för sent. :/
emelie : men varför ska det vara så jävla farlig med alkohol ?
det är ett gifttttt
kan ni inte ha kul utan alkohol lr? ni måste ju vara världens tråkigaste människor :s
S3ON:
det är dt som är problemet, man märker ej förrns det är för sent. :/det är ett gifttttt
kan ni inte ha kul utan alkohol lr? ni måste ju vara världens tråkigaste människor :s
eller så är det du som är världens tråkigaste människa som inte kan " släppa låss "
emelie :
eller så är det du som är världens tråkigaste människa som inte kan " släppa låss "
jag kan släppa loss utan alkohol.
emelie :
asså det där var ju inte första gången man fick höra det.
asså jag har inte märkt några större fel på mig när jag dricker och jag är inte lätt påverkad av alkohol, men varför ska det vara så jävla farlig med alkohol ?
Sådär säger alla 15åringar
Ingefära:
Sådär säger alla 15åringar
jasså tänk så är det så här att denna 15 åring du snackar med nu kanske har mer erfarenhet än dig som verkar vara väldigt omogen och naiv.
emelie :
jasså tänk så är det så här att denna 15 åring du snackar med nu kanske har mer erfarenhet än dig som verkar vara väldigt omogen och naiv.