Aviseringar
Rensa alla

fetish??!!

Ämnesstartare

hej alla, jag är tjej på 12 år. jag har kommit till er för lite råd. jag älskar hästar och ibland känner jagatt jag är lite attraherad till min ena häst??!! han är stor och lång och ibland blir jag lite svimfärdig runt honom... är detta normalt????!!! jag har en pojkvän men jag vågar inte bertäta för honom Rodnar
ibland njuter jag av at t pusa fred (fred är min häst) på manen och j ag tror han gör det också..... känner ni också detta??!?!? (adda min tiktok - mollanspelar) 

Citera
Ämnesstartare

snälla inga hatkommentarer 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är väl normalt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Ja det är väl normalt

tack!!! känner du också såhär??? var lite nervös först.... men nu känns de braMycket gladTumme uppParty

SvaraCitera
Ämnesstartare

SvaraCitera

asså omg det är ju jätte konstigt. du är ju jätte äcklig!!!!! man kan ju inte ha gilla djur på det sättet äckel

SvaraCitera
Ämnesstartare

tiktoklover2015:
asså omg det är ju jätte konstigt. du är ju jätte äcklig!!!!! man kan ju inte ha gilla djur på det sättet äckel

va.... astrid sa ju det var normalt 🙁 kan någon raportera den här kommentarenTumme ned

SvaraCitera
Ämnesstartare

sprid kärlek hörni!!Blink

SvaraCitera

Skeptisk

SvaraCitera
Ämnesstartare

Marsbrud:
Skeptisk

va??? :// jag vil bara ha seriösa svar

SvaraCitera

horselover2010:

va.... astrid sa ju det var normalt 🙁 kan någon raportera den här kommentarenTumme ned

det är du som vidrig som gilar hästar på sånt sett!!! vi borde alla raportera dena tjejen!!!!Tumme ned

SvaraCitera
Ämnesstartare

tiktoklover2015:

det är du som vidrig som gilar hästar på sånt sett!!! vi borde alla raportera dena tjejen!!!!Tumme ned

sluta sprid negatevitet på nätet 🙁 det är fatkistk inte mit fel att jag älskar hästar....

SvaraCitera
Ämnesstartare

alla som svarade på denna inlägg, jag vil tacka för era ärliga svar :// tyvvär var det några som ej tog detta seriöst, jag tror jag ska läga ner den här tråden nu :((

SvaraCitera