hej alla, jag är tjej på 12 år. jag har kommit till er för lite råd. jag älskar hästar och ibland känner jagatt jag är lite attraherad till min ena häst??!! han är stor och lång och ibland blir jag lite svimfärdig runt honom... är detta normalt????!!! jag har en pojkvän men jag vågar inte bertäta för honom
ibland njuter jag av at t pusa fred (fred är min häst) på manen och j ag tror han gör det också..... känner ni också detta??!?!? (adda min tiktok - mollanspelar)
snälla inga hatkommentarer 🙁
Ja det är väl normalt
Asstriid:
Ja det är väl normalt
tack!!! känner du också såhär??? var lite nervös först.... men nu känns de bra
asså omg det är ju jätte konstigt. du är ju jätte äcklig!!!!! man kan ju inte ha gilla djur på det sättet äckel
tiktoklover2015:
asså omg det är ju jätte konstigt. du är ju jätte äcklig!!!!! man kan ju inte ha gilla djur på det sättet äckel
va.... astrid sa ju det var normalt 🙁 kan någon raportera den här kommentaren
sprid kärlek hörni!!
horselover2010:
va.... astrid sa ju det var normalt 🙁 kan någon raportera den här kommentaren
det är du som vidrig som gilar hästar på sånt sett!!! vi borde alla raportera dena tjejen!!!!
tiktoklover2015:
det är du som vidrig som gilar hästar på sånt sett!!! vi borde alla raportera dena tjejen!!!!
sluta sprid negatevitet på nätet 🙁 det är fatkistk inte mit fel att jag älskar hästar....
alla som svarade på denna inlägg, jag vil tacka för era ärliga svar :// tyvvär var det några som ej tog detta seriöst, jag tror jag ska läga ner den här tråden nu :((