Fick 15 poäng på 2-3 timmar ikväll, och blev avstängd till 21a På dPof
Harpyja:
Jag har spammat, gått OT och gjort personangrepp och ändå har jag bara två poäng.
Jag fick 15 för 3 personangrepp;O dålig stil! Nintendo som utgav dessa poäng, när hon själv satt och gjorde personliga angrepp på mig innan hon blev moderator Tycker hon missbrukar sitt M redigt jävla mycket!
passaro:
dont anger the beast
Harpyja:
passaro: dont anger the beast
foPd:
Tycker hon missbrukar sitt M redigt jävla mycket!
För att inte tala om variabel och Åtta. Variabel gav mig 3 varningspoäng för grovt OT och personangrepp när jag kallade en kille för "idiot" en gång.
Åtta gav mig 4 poäng för grovt personangrepp för att jag sa "jävla bögjävel" till en kille som började med att kalla mig för "jävla missfoster".
Maj Lis Lööw:
För att inte tala om variabel och Åtta. Variabel gav mig 3 varningspoäng för grovt OT och personangrepp när jag kallade en kille för "idiot" en gång.
Åtta gav mig 4 poäng för grovt personangrepp för att jag sa "jävla bögjävel" till en kille som började med att kalla mig för "jävla missfoster".
Herrejävlar va mesigt x) OT tycker jag hör till i forum till att börja med, det ska inte förekomma men det gör det ändå, ÖVERALLT! en tråd som håller sig till ämnet hela tiden blir tråkig:P
Och på tal om dedär att den andre började först och man säger ifrån/tillbaka, Nintendo när hon hoppade på mig gjorde det för att hon inte gillade att jag hängde ut en HELT okänd kille i en tråd jag skapade, jag gjorde det för att han raggade på min flickvän. Och nintendo som jag aldrig någonsin skrivit ett ord till hängde ut både min och min flickväns helgon och bdb och skrev elaka saker om oss båda utan att jag sa ett ord till henne, vilket hon totalnekade när jag konfronterade henne idag för att jag såg att hon blivit moderator, men ne, varningspoängoch 2 veckors ban på mig, inte ens en jävla ursäkt fick jag, och hon ska föreställa moderator.. grymt dåligt!
foPd:
. grymt dåligt!
Regel nummer 1 på UM: Mods och admin har aldrig fel utan alltid rätt.
Regel nummer 2: Skulle det mot förmodan visa sig att någon moderator eller admin har haft fel ska regel nummer 1 tillämpas.
Bara att lära sig.
Maj Lis Lööw:
Regel nummer 1 på UM: Mods och admin har aldrig fel utan alltid rätt.
Regel nummer 2: Skulle det mot förmodan visa sig att någon moderator eller admin har haft fel ska regel nummer 1 tillämpas.
Bara att lära sig.
Det är så orättvist:(
nellnellnell:
§16. Ungdomar.se förbehåller sig rätten att ändra och radera vilket meddelande, text, länk eller fil som helst av vilken anledning som helst, med eller utan föregående varning eller information.
Det där är väl inte ens lagligt?
Maj Lis Lööw:
Jaha? Du skrev personangrepp och du fick varningspoäng för personangrepp, vad är det som är konstigt med det?
svartarosen:
Det där är väl inte ens lagligt?
Klart det är. Det är ett privat forum och ägarna har rätt att göra precis som de vill.
svartarosen:
Jaha? Du skrev personangrepp och du fick varningspoäng för personangrepp, vad är det som är konstigt med det?
Det var ju den andra som gick till personangrepp mot mig först. 4 poäng var verkligen att ta i enligt mig med tanke på omständigheterna.
Tråden raderad från Forum X/Klotter