Jag använde en avatar på Facebook som blev borttagen, jag kollade i deras regler och jag ansåg inte att det var ett regelbrott och skickade ett email. Efter drygt 1 vecka fick jag bara tillbaka ett standard email som inte svarade på mina frågor. Ska jag bara släppa det? Det handlar mer om att jag inte tycker att det är ett regelbrott än om själva avataren.
lägg upp bilden
Du kommer inte att få ha en svastika som avatar på facebook. Judarna skulle rage:a om de tillät sådant.
Åtta:
Du kommer inte att få ha en svastika som avatar på facebook. Judarna skulle rage:a om de tillät sådant.
Men jag Dold text: tillhör den ariska mästerrasen, jag borde få göra vad jag vill. men ärligt talat så tycker jag inte att det är en särskilt stötande bild.
dazed_and_confused:
lägg upp bilden
Använde den även här ett litet tag men den blev borttagen, UMs regler är däremot ganska tydliga så det är jag helt okej med.
Speltidning:
men ärligt talat så tycker jag inte att det är en särskilt stötande bild.
Tycker inte jag heller, men en såpass stor och global sida som Facebook måste ha strikta regler när det gäller sånt här. De har hellre ett par hundra gnälliga nynazister än 3 miljoner gnälliga judar.
Åtta:
Tycker inte jag heller, men en såpass stor och global sida som Facebook måste ha strikta regler när det gäller sånt här.
Jo men jag tycker att dom borde vara tydligare med vad man får och inte får ha som avatar då.
Åtta:
De har hellre ett par hundra gnälliga nynazister än 3 miljoner gnälliga judar.
Jag är ingen nazist, det mer en princip sak än något annat. Dels så är det inte en särskilt stötande bild som sagt, och dels så anser jag inte att deras regler är tillräckligt tydliga för att få ta bort min avatar utan en bra anledning.