Går ju i arv, har inget med hygien att göra och sägs sänka folks självkänslor. Kul att någon tycker de är charmiga. Personligen så tänker jag inte alltför mycket på vad folk har i ansiktet, må det vara smink/finnar eller whatever. Så länge de är vettiga. Så enkelt är det!
SKÅL!
Tryggare Bob:
Går ju i arv, har inget med hygien att göra och sägs sänka folks självkänslor.
Ja de går i arv, och ja de kan sänka folks självkänsla, de gör de för mig, får jättedålig självkänsla om ja inte går sminkad osv..
men.. de har visst med hygienen att göra, om man tvättar ansiktet, hur ofta och med vilka produkter man använder osv.. de spelar en stor roll.. fast själv har jag ingen ork att tvätta ansiktet med en massa skit från apoteket, visst kan de hjälpa och så men de tar tid innan ett resultat och om man slutar tvätta kommer finnarna upp igen.. så de e ingen vits
man får helt enkelt stå ut, och gilla läget! sen tror jag att de mest är en själv som bryr sig om dom.. folk utifrån lägger inte märke till dom om man inte har extremt och är röd, svullen och infekterad i hela ansiktet..
blåbär:
ansiktet..
Det jag menar är när jag säger att det inte handlar om hygien är att en smutsig person nödvändigtvis inte behöver få finnar och tvärt om. Man är inte extra skitig bara för att man har finnar. Förstår att det självklart blir bättre om man tvättar sig med olika produkter. Förhoppningsvis produkter som fungerar för just personen som använder dem.
Bristen på ork är ju alltid ett problem :p
Jo jag är fullständigt säker på att vettiga människor runt omkring inte ens lägger märke till dem. Jag gör det i alla fall inte!
SKÅL!
Tryggare Bob:
Det jag menar är när jag säger att det inte handlar om hygien är att en smutsig person nödvändigtvis inte behöver få finnar och tvärt om. Man är inte extra skitig bara för att man har finnar. Förstår att det självklart blir bättre om man tvättar sig med olika produkter
aha jo de håller ja me om.. missförstod dej
skål
eh.. bryr mig inte mycket, men charmigt? nah
Tycker inte dem är charmiga. Men det är ingen katastrof att han har.
Unexpected:
Jag tycker att det ser sött och charmigt ut
tack, det värmde...
Jag kan tycka det är helt ok "snyggt" eller "gulligt" att ha på vissa ställen, som typ över läppen men , nää inte direkt egentligen. Finnar är sällan snyggt, tyvärr...=/ 😛
Måste bara säga att jag inte håller med. Finnar är inte något att sträva efter. Det är okej liksom, men inte något man vill ha?
Tråden låst på grund av inaktivitet