så är det akassa, bidrag, balbalbalbaa
inte för att det är svårt utan att det är TIDSKRÄVANDE OCH TAR ALDRIG SLUT
wrraaaaaaaaaaRRRRRRRRRRRRRR
vill ha ett bidrag som aldrig tar slut
gillar mina bidrag
vill krypa in under mossa
ok
Lounge fact:
så är det akassa, bidrag, balbalbalbaa
inte för att det är svårt utan att det är TIDSKRÄVANDE OCH TAR ALDRIG SLUT
håller med dig, allt som heter bidrag är sånt extremt krångel hit och dit,man vill bara gå bärsärk och slakta dom ansvariga
Paranormal_Cannabis:
håller med dig, allt som heter bidrag är sånt extremt krångel hit och dit,man vill bara gå bärsärk och slakta dom ansvariga
ja... skulle fixa fram exakta timmar jag jobbade och min inkomst år 2009 nyss
jävla tur att jag redan fixat arbetsgivarintyg
Lounge fact:
a... skulle fixa fram exakta timmar jag jobbade och min inkomst år 2009 nyss
aa jävla fuckers r dom, hatar när man måste fixa fram sånt
Lounge fact:
jävla tur att jag redan fixat arbetsgivarintyg
aa annars hade dom säkert gnällt som fan om de också
Paranormal_Cannabis:
aa annars hade dom säkert gnällt som fan om de också
aaa...
är ändå en ganska oragniserad människa som har papper på sådant, men när jag fyller i detta tänker jag på dem som INTE är det eller typ sådana som ej kan svenska så bra XD måste vara ett helvete för dem
Lounge fact:
är ändå en ganska oragniserad människa som har papper på sådant, men när jag fyller i detta tänker jag på dem som INTE är det
mm precis,jag är verkligen inte välorganiserad när det gäller att ha koll på sina papper, för ja hatart så jävla mycket vill bara bränna upp skiten istället
äter inte bidrag
Paranormal_Cannabis:
mm precis,jag är verkligen inte välorganiserad när det gäller att ha koll på sina papper, för ja hatart så jävla mycket vill bara bränna upp skiten istället
du ska lägga allting i samma kasse typ! flera års av viktiga papper.. asbra så hittar man lätt
Lounge fact:
du ska lägga allting i samma kasse typ! flera års av viktiga papper.. asbra så hittar man lätt
haha gör du det lr? verkar inte så organiserat att ha alla papper i en o samma kasse har mina papper utspridda i högar runtom i lägenheten,typ omöjligt att hitta de man ska
Paranormal_Cannabis:
haha gör du det lr? verkar inte så organiserat att ha alla papper i en o samma kasse har mina papper utspridda i högar runtom i lägenheten,typ omöjligt att hitta de man ska
alltså har i en kartong i en kasse XD
du borde städa ngn gng och lägga ihop allting du hittar
Lounge fact:
alltså har i en kartong i en kasse XD
aha ok
Lounge fact:
du borde städa ngn gng och lägga ihop allting du hittar
men då måste man sortera skiten, och sen kmr det ändå bli likadant igen tillslut känns som sån waste of timemåste först komma på ett bra system som fungerar typ sätta in alla papper i pärmar lr nåt, och sån organisationsförmåga är jag nog ej kapabel till