VANiLJPULVER:
fast jag gillade inte henne ändå
usch nej, jag har alltid stört mig på henne
Balter med platta bakhuvuden.
antar att bi/homo tjejer tänder på vaginor och bröst.
beröring av andra kvinnor/tjejer.
tungspetsar, tänder, läppar, händer?
gissar bara.
Paulus Af Tarsus:
antar att bi/homo tjejer tänder på vaginor och bröst.
beröring av andra kvinnor/tjejer.
tungspetsar, tänder, läppar, händer?
gissar bara.
MEN LOL, det finns annat som tänder som inte har med sex att göra?
Jag är lesbisk och jag brukar inte tända på stora bröst eller vaginor och tungspetsar. De ser ju i princip väldigt lika ut oavsett vem som äger dem. Det som tänder mig är väl tanken på att det är just en kvinna. Jag har vetat om att kvinnor är min "grej" sen jag var liten och såg disneyprinsessor. Det kändes så ouppnåeligt att jag någonsin skulle kunna få vara tillsammans med en kvinna, när jag var liten fattade jag inte att det bara var en sexuell läggning jag hade - som många andra också har. Jag trodde jag var ensam, och skulle behöva nöja mig med det näst bästa, en "man". Men bara tanken på att det finns hopp för mig, att en kvinna faktiskt inte är en omöjlighet längre, det gör det berusande att bara tänka på det. Det är fortfarande inte sex jag talar om, utan hålla-handen kärlek, kyssar och kramar och långa samtal och att drunkna i varandras ögon och sånt.
Har dessutom lite kukfobi. Trots min läggning har jag testat killar också, men det är inte min grej. Inte sexuellt i alla fall. Jag tycker det känns obehagligt.
heyjupiter:
det finns annat som tänder som inte har med sex att göra
Snacka om att verkligen älska kvinnor
VANiLJPULVER:
Snacka om att verkligen älska
ofc
heyjupiter:
text
även om jag inte är lesbisk (o på så vis inte kände mig träffad) så måste jag säga att det va vädligt fint sagt ^^.
retstickan:
^^
^^
en del tjejer dras ju bara till dom som ser ja, lite mer manligare ut. Pojkflicka helt enkelt *fniss*
Jag dras däremot bara till tjejiga tjejer ;D
VANiLJPULVER: visst är det ? Det Kommer inga nya avsnitt va ?
neeeej 🙁 men dom skulle typ göra en reality-version av det eller något sånt O.o
Den kommer att heta The real l word: Los Angeles och kommer ut 2010.
Det skulle även ha kommit en uppföljare på l word som skulle heta spinoff något och skulle handla om Alice som hamnar i fängelse och om när dom typ utreder mordet på Jenny men den lades ner precis som vanliga l word
heyjupiter:
MEN LOL
haha
Enbomxd:
Pojkflicka helt enkelt *fniss*
Vissa tjejer/kvinnor med lite manligare utseende är faktiskt übervackra, men det kan såklart bli för mycket! Tycker man ska vara precis som man vill, men det är aldrig fel att visa att man verkligen är tjej, och klär upp sig och så.. lite luddigt och svammligt skrivet men det får vara
Jag är homosexuell, och brukar inte kolla in tjejers bröst, rumpor eller vad det nu än kan vara för något.
Det är väl snarare så att om jag är kär, så tänder jag på den personen, och alltså den personens bröst, rumpa, ja, allt. Det är väl inte så märkvärdigt.
Jag dras verkligen inte till väldigt feminina tjejer, men inte heller till väldigt manliga tjejer. Jag är androgyn och det är väl också det jag tycker om hos andra tjejer.
Rassaka:
Har precis kommit ut med min bisexualitet!
nice på dig