bör man säga till sina grannar att man ska flytta? Hur långt innan? Eller ska man säga det när de kommer ut och undrar vad för fasligt liv det är i trapphuset? "eh jo jag håller på att flytta!"
Obs har inga direkta band till dem, har sagt hej några gånger bara.
alltså, har ej suttit inne hos dem och fikat etc, bara pratat skit om killen som borunder mig.
skit i grannarna du ska ju ändå flytta eller hur?
blir nog bara weird om du skulle gå dit och säga det.
"jag ska flytta"
"ok?"
Som folk sagt. Ta det om dom frågar.
nä vrf skulle du
Kommer du ha mycket liv för dig eller blockera trappnedgången en massa så kan det väl vara vänligt att sätta upp en lapp i förväg eller nåt.
Lounge fact:
vrf skulle du
vet inte, tanterna och gubben på min våning verkar så mysiga och trevliga, känns som om de skulle vilja veta
Fast ah, kan ej komma på ett sätt att säga det, vill mest bara slippa dåligt samvete om de kmr ut när jag bär ut grejer.
ser inte varför man skulle 😛
Postorderhoran:
Fast ah, kan ej komma på ett sätt att säga det, vill mest bara slippa dåligt samvete om de kmr ut när jag bär ut grejer.
du behöver inte känna ngt som helst dåligt samvete söt.. ingen tkr det är elakt, om d ej reagerat förens du ska lämna lgh för sista ggn så plinga på precis då du drar?
Om man ligger med dem.
om nachac ligger med dem.
nej, flytta bara
Har aldrig gjort detta. Eller jo, men då har jag haft någon form av relation till dem.