Notifications
Clear all

Flytta hemifrån

Topic starter

Kittieh:

Okej, men mina föräldrar är också skilda? [smile]

prata me din mamma lr pappa, (han/hon som har vårdnaden) och fråga om du kan få underhållsbidraget?

ReplyQuote
Topic starter

Kittieh:

Jaha, men det rör ju inte mig då jag sökt till friskola? Då spelar det ju ingen roll om linjen finns här eller inte.

Jag vet faktigst inte, jag har iaf uppfattat det som att man får bara det bidraget för att man är tvungen att gå i en skola långt bort, inte för att man vill. Men om det är andra regler för friskolor, vet jag inte??

Om du vet, let me know [bigsmile]

ReplyQuote
Topic starter

Du verkar inte riktigt mogen för det av de trådar jag läst här.

ReplyQuote
Topic starter

sculptura:

Du verkar inte riktigt mogen för det av de trådar jag läst här.

Och vilka trådar syftar du på?

elpedroo:

prata me din mamma lr pappa, (han/hon som har vårdnaden) och fråga om du kan få underhållsbidraget?

Mm, har pratat med mamma. Hon kommer ju betala maten, och lite annat visserligen, men men. 🙁

Pepparkaksgubbe:

tigst inte, jag har iaf uppfattat det som att man får bara det bidraget för att man är tvungen att gå i en skola långt bort, inte för att man vill. Men om det är andra regler för friskolor, vet jag inte??

Nja jag vet inte heller riktigt. Får se hur det blir. [smile]

ReplyQuote
Topic starter

Kittieh:

Och vilka trådar syftar du på?

Åka till thailand näsan-tråden. Sitta på spinningcykeln hur lång tid tar det-tråden. Bland andra.

ReplyQuote
Topic starter

sculptura:

Åka till thailand näsan-tråden. Sitta på spinningcykeln hur lång tid tar det-tråden. Bland andra.

Men lulz. Att vilja skönhetsoperera sig, det finns det även vuxna som vill, det har inget med åldern att göra utan snarare hur bra självförtroende man har osv. Jaja, i vilket fall som helst så ÄR jag mogen nog att flytta hemifrån. [smile]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote