Aviseringar
Rensa alla

Flytta hemifrån

tla
 tla

Satrid: Haha, hoppas den är fin! Du har säkert sett bilder. Men ja att det känns bra.
Ja jag ska nog slänga upp en annons där varför inte, kostar det pengar att lägga upp annonser på blocket?

Hoppas på det med haha! Har tyvärr inte sett en enda bild förutom utsidan som jag hittade på google maps haha... Men det är ett gammalt hyreshus med stora fönster så jag har höga förväntningar Glad
Tyvärr kostar det ju en del på blocket men tror att lokus.se ska vara gratis. Det bör ju finnas fler sajter för just detta om man googlar lite Glad Forum kanske också kan funka, alternativt att man själv söker efter de som önskar rumskompisar  

SvaraCitera

jag har ett rum ledigt.

SvaraCitera

Sandor:
jag har ett rum ledigt.

*wink* *wink*

SvaraCitera

Det finns väl flera feministiska kollektiv inne i Gbg tror jag. Ögon borde veta.

SvaraCitera

Satrid:

Skärp dig. Väldigt otrevligt att hånflina åt någon, jag är 16 bast och jag lär mig nya saker hela tiden. Jag har dessutom kollat runt jävligt mycket och jag säger ingenting utan vetskap om det, jag kan därför säga dig att man kan hitta ett rum i ett kollektiv för 3000 på 2:a lång. Vilket ligger i centrum, och ettan på Hisingen jag var nära på att få kostade 2500 i månaden. Du dock verkar inte veta att det finns andra alternativ om man har tålamod.
Ja varsågod du kan läsa det ovanstående med, även om det personligen ej var riktat till dig.

Eeh..? Hisingen ligger ju inte i centrum? T.o.m jag som bor i Linköping vet det.

SvaraCitera

Carolineelisabeth95:

Eeh..? Hisingen ligger ju inte i centrum? T.o.m jag som bor i Linköping vet det.

fast det har hon ju aldrig påstått, varför är du så otrevlig caroline 🙁

SvaraCitera

Carolineelisabeth95:

Personligen ser jag delar av hisingen som centrum. Biskop osv är självklart inte centrum men t.ex. Hjalmar, kvillebäck oså räknar jag som centrum. Mer centrum än typ bergsjön, Frölunda, biskop osv osv

SvaraCitera

FruLiten:

fast det har hon ju aldrig påstått, varför är du så otrevlig caroline 🙁

Fast det har hon ju. Hon säger att hon vill ha centralt boende och börjar sedan snacka om Hisingen. Vet inte, är bara allmänt irriterad för tillfället. 

SvaraCitera

Carolineelisabeth95:

Fast det har hon ju. Hon säger att hon vill ha centralt boende och börjar sedan snacka om Hisingen. Vet inte, är bara allmänt irriterad för tillfället. 

Har inte mer koll på Hisingen än någon annan bonne, men det är väl ändå "i närheten" hur som helst, efterblivet att diskutera så vi kan väl sätta punkt här

SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Haha, förlåt mig. Men nu snackar du bara gojja. Vad fint att du är allmänbildad, skrev i närheten. Har inte i någon av mina texter eller svar påstått att hisingen ÄR centrum. Kram=)

SvaraCitera

Haha du skrev inte "i närheten". Du skrev "Vilket ligger i centrum, och ettan på Hisingen jag var nära på att få kostade 2500 i månaden."

Satrid:

Haha, förlåt mig. Men nu snackar du bara gojja. Vad fint att du är allmänbildad, skrev i närheten. Har inte i någon av mina texter eller svar påstått att hisingen ÄR centrum. Kram=)

SvaraCitera

Sluta bo i städer så är problemet löst

SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Haha du skrev inte "i närheten". Du skrev "Vilket ligger i centrum, och ettan på Hisingen jag var nära på att få kostade 2500 i månaden."

Ah fast nu är du ju bara trög, kollar du på mina andra texter så ser du att jag aldrig nämner att det ligger i centrum. Jag gjorde aldrig det i den texten heller, du som tolkade som du ville. Men nu när du vet att det inte var det jag menade kan du ju släppa detta och sprida din negativa aura någon annanstans 

SvaraCitera

Chuz Martinez:
Sluta bo i städer så är problemet löst

Jag föreslår hyddor alternativt trädkojor

SvaraCitera

Satrid:

Ah fast nu är du ju bara trög, kollar du på mina andra texter så ser du att jag aldrig nämner att det ligger i centrum. Jag gjorde aldrig det i den texten heller, du som tolkade som du ville. Men nu när du vet att det inte var det jag menade kan du ju släppa detta och sprida din negativa aura någon annanstans 

ojojoj

SvaraCitera