Okej jag går i nian nu, jag hatar stället jag bor på och har INGA vänner här. Skolan är jätte hemskt för att dom flesta gillar inte mig här, mamma o pappa vet inte om det. Men jag vet att båda två vill flytta o har velat det sen vi flytta hit. O dom vågar liksom inte? Vi har varit på hundra tals husvisningar... ni kan bara tänka er på 15 år liksom... men inget har vart tydligt nog bra för dom. O jag ska gå pp ett gymnasium 1,5 timma härifrån... där också mina 3 bästa vänner bor och vi träffas jätte ofta. O det är bara jobbigt för mig att åka dit så ofta, Sedan gymnasiet kommer vara där med. Men jag tänkte att man kunde flytta halvägs härifrån där vi bor till den staden... o har sagt det till min pappa o msmma men intresset finns där men ändå inte liksom. Jag mår inte bra på detta stället vi bor. Jag hatar det o jag blir alldelesss tårögd så fort jag tänker på det. O det gör fysiskt ont nästan. Allt jag vill är att komma härifrån. Så fort som möjligt. Grejen är väl bara att komma på bra anledningar till att flytta. Min bror flyttar snart hemifrån så då är det bara jag o lillebror som bor kvar hemma. O det hade vart nice o bygga hus. O snälla kan någon hjälpa mig i detta för jag blir bokstavligen galen.
Prata med dina föräldrar om hur du känner.
Dock, tycker inte du ska ge dom förslaget att bygga ett hus. Det kostar väldigt mycket pengar, tar lång tid samtidigt som det medför väldigt mycket stress i ett äktenskap.
43434343:
Prata med dina föräldrar om hur du känner.Dock, tycker inte du ska ge dom förslaget att bygga ett hus. Det kostar väldigt mycket pengar, tar lång tid samtidigt som det medför väldigt mycket stress i ett äktenskap.
Hur ska jag säga hur jag känner då? Har försökt ge ledtrådar men dom fattar ju inte. O dom vet att jag vill flytta.
Mm men dom är typ aldrig hemma ändå, dom reser väldigt mycket i sitt jobb. O tänkte oå ett nyckelfärdigthus. När allt man själv behöver göra är att betala o köpa tomt o skaffa bygglov typ.
Marsbrud:
Hur ska jag säga hur jag känner då? Har försökt ge ledtrådar men dom fattar ju inte. O dom vet att jag vill flytta.
Mm men dom är typ aldrig hemma ändå, dom reser väldigt mycket i sitt jobb. O tänkte oå ett nyckelfärdigthus. När allt man själv behöver göra är att betala o köpa tomt o skaffa bygglov typ.
Säg det rakt ut. Sätt dig ner med dom när dom har tid och inte är helt sönderstressade av annat. Du kan inte krva att de ska förstå om du inte säger hur du känner. de kan inte läsa dina tankar.
Det är fortfarande väldigt dyrt samt kräver tid och energi. Var nöjd med att ha ett tak över huvudet och om dina föräldrar vill, också flytta till en ort du känner dig mer bekväm i.