Jag klarar inte en sekund längre där vi bor. Jag är mobbad här, jag börjar gymnasiet nästa höst och har valt att söka in till ställen so ligger 8 mil härifrån, så jag ska slippa idioterna från skolan. Men mamma o pappa jobbar där dör jag ska gå gymnasiet, och dom verkar inte trivas här. Men dom har alltid sagt att vi bor kvar här tills jag slutar 9an. Men min lillebror går ju 7an nu så att de kommer ju bli tills han slutar 9an sen. O jag vill egentligen bara flytta från detta huset vi bor i nu för jag har mitt rum i köket, de är inte stort och allt hörs igenom väggarna. jag tar aldrig hit kompisar heller för jag bara hatar detta stället så mycket. Dessutom bor mina bästisar 8 mil härfrån. o dom 3 har vart mina bästisar hela livet. Hur ska jag övertala mamma o pappa att flytta? klarar inte de här längre. o dom tar de inte på allvar men jag orkar verkligen inte längre.
Säg till dina föräldrar att du mår fruktansvärt dåligt av att bo där ni bor nu och att det vore bäst för dig och hela familjen om ni flyttade.
Trevlig-Snubbe:
Säg till dina föräldrar att du mår fruktansvärt dåligt av att bo där ni bor nu och att det vore bäst för dig och hela familjen om ni flyttade.
Aa ska försöka säga de igen, får väl komma hem från skolan imorgon gråtandes eller nått
Butterflyflyaway:
Aa ska försöka säga de igen, får väl komma hem från skolan imorgon gråtandes eller nått
Kör på det, kanske det är något svin i skolan som är elak iaf. Eller så berättar du bara allt och blir så frustrerad så att du börjar gråta (eller nått).
Trevlig-Snubbe:
Kör på det, kanske det är något svin i skolan som är elak iaf. Eller så berättar du bara allt och blir så frustrerad så att du börjar gråta (eller nått).
har försökt göra de men dom tar inte de på allvar
Butterflyflyaway:
har försökt göra de men dom tar inte de på allvar
Jaha, det är ju inte bra. Du kanske ska hota med att du ska bo hos Mormor och Morfar/Farmor och Farfar för att de inte kan ta dig på allvar
Trevlig-Snubbe:
Jaha, det är ju inte bra. Du kanske ska hota med att du ska bo hos Mormor och Morfar/Farmor och Farfar för att de inte kan ta dig på allvar
Redan försökt med farmor men dom tror mig inte, men ska ändå bo där nästa år lite när jag börjar ett gymnasium 1,5 timme härifrån. O mormor o morfar bor liksom 10 minuter härifrån så ingen större idé o vara där
Butterflyflyaway:
Redan försökt med farmor men dom tror mig inte, men ska ändå bo där nästa år lite när jag börjar ett gymnasium 1,5 timme härifrån. O mormor o morfar bor liksom 10 minuter härifrån så ingen större idé o vara där
Blir nog bra så, när ni pratar mer så får de nog bättre förståelse för hur saker och ting ligger till.
Aah då förstår jag, lite väl nära men det är ändå någon annanstans än att vara hemma. 🙂