Vi är några vänner som ska köpa en födelsedagspresent till vår kompis som fyller år under sommaren, dock har vi ingen aning om vad. Något mindre seriöst, som hon blir glad över
någon som har en idé? alla idéer uppskattas!
hur gammal?
dazed:
hur gammal?
17
tror att det är eran vän och drar därför slutsatsen att ni vet bättre än någon annan här vad hon uppskattar
kromofobi:
17
Typ något sånt här:
Tänkte skriva vibrator men så såg jag att det skulle vara något mindre seriöst så nu vet jag inte vad jag ska skriva...
såg denna här om dagen, hehe. Lite lagom flippat, men inget jag skulle vilja ha själv
jag försöker igen... -.-'
men tap!
MissAnox:
såg denna här om dagen, hehe. Lite lagom flippat, men inget jag skulle vilja ha själv
åh, jag vill veta vad det är! ser inte..
OF 5:
tror att det är eran vän och drar därför slutsatsen att ni vet bättre än någon annan här vad hon uppskattar
jo, man kan ju tycka det men det står helt still i huvudet. Det bästa skulle ju vara något internt men kommer inte på något bra
zIGGE:
.. har du ingen tanke att lägga ner på presenten så tycker jag inte du borde anstränga dig till att köpa en.
ja, mycket bättre att säga, hej, jag kom inte på något att köpa så det blev inget...
får väl rita en teckning eller nåt..
kromofobi:
ja, mycket bättre att säga, hej, jag kom inte på något att köpa så det blev inget...
får väl rita en teckning eller nåt..
oO vad är det du citerar nudå 🙂
zIGGE:
oO vad är det du citerar nudå 🙂
man vafan xD man får inte ta bort sådära ..
kromofobi:
åh, jag vill veta vad det är! ser inte..
blev värsta "stora grejen" nu, lite pinsamt att visa ju men, äsch, här är den... länk
MissAnox:
blev värsta "stora grejen" nu, lite pinsamt att visa ju men, äsch, här är den... länk
hahaha, den där är ju så underbar har sett den förut. Det är fan en kul idé