alltså om du verkligen äter normalt o så, så är det nog ingen fara. och att du mår bra. men när du börjar se dig som tjock o att du vill gå ner i vikt och att ditt psyke är på botten, då måste du ta kontakt med läkare eller nåt.
emomelie:
vill inte se ut som en fet kossa och bli retad xD
man är inte en fet kossa om man väger 55kg och är 177cm lång, man är fortfarande smal. Du skulle kunna väga 70kg å fortf. vara smal.. det är inte antalet kg du väger som gör att du är stor/smal/normal, det är vart allt sätter sig och kroppsbyggnaden som gör det. Du säger att du inte har en äts. jag vet inte för jag känner inte dig, men vriden kroppsbild har du allt. Du vet ju själv om att du är underviktig. Undervikt= smal.. Du har en anorektisk vikt men det vet du väl säkert redan om. Jag tycker det är riktigt dumt att lägga ut en bild när man är så pass underviktig i ett sånt här forum.
Jag väger lite mindre än dig och är ca 14cm kortare än dig, och folk säger att JAG är underviktig :O
emomelie:
16år som väger 45kilo och är 1.77 lång.
Är rätt lite.
Men så länge...
emomelie:
fast jag inte har några ätstörningar alls..?
jag äter normalt
är det chill.
Förövrigt är vikt ett ganska värdelöst sätt att mäta i... så många saker som kan variera, vilket gör det svårt att sätta ut en "under/överviktig" stämpel utan tillgång till annan info.
du är helt sjukt smal, men din kropp ser ändå frisk ut.
så vad spelar det för roll?
gosh, avundas dig ;o
tycker du e grymmt fint smal...
Jag fattar faktiskt inte riktigt varför du skapat den här tråden... Du undrar om du är för smal, men om du är nöjd och frisk så spelar det väl ingen roll! För det andra är du ju naturligt smal. Du vill bara ha bekräftelse...
emomelie:
ag trivs med min kropp p.g.a många e avundsjuka på min smalhet.
jag har goda värden dessutom
Varför har du skapat tråden om du är så nöjd?!?!?!?
usch
Ingen fin kroppsform alls. Ojämn färg på huden.
emomelie:
vill inte se ut som en fet kossa och bli retad xD
Normal vikt= Fet kossa?
yes
emomelie:
yes
aw?
Tråden låst på grund av inaktivitet