enhimmelskdrog:
tycker tvärtom. hatar att ha sex utan att se något
Hmm, så kan man också se det..
Dan_the_ironman:
Men om du inte kan prestera får du väl tillfredsställa henne på annat sätt. Bara för att du inte får upp den betyder ju inte det att du inte kan låta henne roa sig kungligt.
Precis vad jag gjorde igår ju, kunde inte penetrera henne med snoppen men orgasmerna hon fick av mina fingrar, det är nästan så att jag blir stolt.. Hahahha, nä, men jag kunde höra på hennes andningar och kommentarerna efteråt att detta var något som kommer att göras om. Och, iofs, vi har redan snackat om det på sms osv.
Förövrigt måste jag tacka för alla svar här i tråden.
gynekomasti:
Precis vad jag gjorde igår ju
Men fortsätt så tills du är reda då. Du kan ju utföra lite oralsex som det så vackert heter om hon blir uttråkad.
gynekomasti:
Sen undrar jag bara hur jag töjer ut henne, hade som mest fyra fingrar inuti men tyckte ändå hon var extremt trång och så fort jag drog ur dem s
fyra fingrar.. Då har du jue inget problem att få in penisen..
gynekomasti:
hade som mest fyra fingrar inuti men tyckte ändå hon var extremt trång
Fittan är ganska töjbar vettu. Det är meningen att vi ska få ut ett barn genom det hålet. Fick du in fyra fingrar är det nog ingen risk att din pillevipp inte kommer in heller. Dessutom är snoppen designad för att ta sig in i diverse hål, och fingrar är inte, så du kan nog andas lugnt.
gynekomasti:
Sen undrar jag bara hur jag töjer ut henne, hade som mest fyra fingrar inuti men tyckte ändå hon var extremt trång och så fort jag drog ur dem så blev "den" mindre, hade jag haft stånd hade jag nog varit ganska osäker på om jag ens skulle kunna fått in den.. Hon var plaskvåt och så, men..
man är inte för trång om man får in 3-4 fingrar.
min pojkvän får in 1, och vid 2 blir det nästan obehagligt ibland. 1,5 skulle vara fint, men det går ju inte, eheh. men hans kuk kommer in perfekt i mig?
så tror knappast att hennes 3fingerfitta är för trång för dig.
JOZFiN:
min pojkvän får in 1
JOZFiN:
men hans kuk kommer in perfekt i mig?
Asså hur går de till?
Har han jätte fingrar eller minikuk?
tolvan:
Asså hur går de till?
Har han jätte fingrar eller minikuk?
haha näe, han har inte liten kuk, men rätt stora fingrar. och så blir det iofs mer "kantigt", därmed obehagligt, med fingrar än en cylinderformad kuk, am i right?
gynekomasti:
GLÖMDE SKRIVA DET, DET DÄR MED 4 FINGRAR ÄR FELAKTIGT, HAR SKRIVIT HELT FEL, BLANDADE IHOP DET.
gynekomasti:
Men kände mig egentligen inte stressad, eller jo, lite kanske när man märker att den slaknar, att man skulle pricka in det där lilla hålet i totalt becksvart mörker osv..
be henne hjälpa till..?
JOZFiN:
han har inte liten kuk, men rätt stora fingrar. och så blir det iofs mer "kantigt", därmed obehagligt, med fingrar än en cylinderformad kuk, am i right?
asså, typ 2 fingrar e ju större än en kuk.. så får man in 2 fingara så får man jue in en kuk!
tolvan:
asså, typ 2 fingrar e ju större än en kuk..
Du kan ju för i helvete inte utgå ifrån att alla kukar är i din storlek......
gynekomasti:
körde in fler fingrar och hörde hur hennes andning gick från normal, till småsuckande till något som bara gudarna har hört förut.
Dude det var en fråga, inte sexnovell Aja till ämnet, det där har hänt mig också (Att jag inte fick upp den) Ibland blir det inte som man vill helt enkelt, grubbla inte över det. Hon var nog inte så trång om du fick in 5 fingrar heller. Det är nice med trång
tolvan:
asså, typ 2 fingrar e ju större än en kuk.. så får man in 2 fingara så får man jue in en kuk!
dude...... nej.......... min pojkväns kuk är inte mini. den råkar bara vara mer cylinderformad (rund så att säga ifall du ej förstår) än vad två ihopsatta fingrar är.