Aviseringar
Rensa alla

Förbjuden Kärlek 🙁

Ämnesstartare

Srbija:

Aha .. Men de är inte ett något vidare hatiskt folk, trots deras religiösa levnadssätt.
Vad menar du med "kan man säga"?

Jag är halv brasilianare

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men... jag vet inte hur min mamma tänker ..hon bara tvingar mig att göra som hon vill annars slår hon mig

SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Men... jag vet inte hur min mamma tänker ..hon bara tvingar mig att göra som hon vill annars slår hon mig

Mina föräldrar är också sådana, de har också något emot muslimer.
Det är bättre att du håller dina relationer utom din mammas räckhåll, vad du gör och känner är inte hennes sak. Det är i alla fall vad jag skulle göra i din situation, du skulle i slutänden änden aldrig lämna henne, vilket jag avråder dig från att göra. Du sa att hennes man lämnade henne, jag tror inte att hon skulle klara av något sådant igen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Det är bättre att du håller dina relationer utom din mammas räckhåll, vad du gör och känner är inte hennes sak.

borde ha tänkt på det innan ..but it's too late.
Men problemet är att personen som jag vill träffa bor så långt ifrån mig ...det tar typ en timme att åka dit och åka tillbaka och pengar också...jag vill påpeka att morsan har hand om min studiebidrag .Har redan berättat mitt problem för kuratorn men hon e så seg ..hon sa att hon inte visste hur hon skulle hjälpa mig 🙁 mitt liv e såå.... jag vill inte leva så här [cry]

SvaraCitera

SeriösochSnäll:

but it's too late.

Hon behöver ju inte veta att ni fortfarande är tillsammans? [smile] Hur fick hon förresten reda på om det från första början?

SeriösochSnäll:

Men problemet är att personen som jag vill träffa bor så långt ifrån mig

Du kan ju säga att du ska sova över hos en kompis men egentligen sova hos honom typ? Varför kan han inte komma till dig?

SeriösochSnäll:

jag vill påpeka att morsan har hand om min studiebidrag

Va? Och du är 16? Får hon verkligen göra så? Du får väl lite utav pengarna i månaden i alla fall?

SeriösochSnäll:

Har redan berättat mitt problem för kuratorn men hon e så seg

Om det är något du inte ska göra så är det att inte säga till kuratorn. Det slutar med att hon antingen ringer din mamma angående problemet eller kallar in socialen ifall hon får reda på att hon slår dig.

SeriösochSnäll:

hon sa att hon inte visste hur hon skulle hjälpa mig 🙁

Vuxna förstår ingenting.

SeriösochSnäll:

mitt liv e såå.... jag vill inte leva så här [cry]

Tänk såhär; "bara 2 år kvar, sedan är jag fri".

SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Du kan ju säga att du ska sova över hos en kompis men egentligen sova hos honom typ? Varför kan han inte komma till dig?

Har tänkt på det men jag har aldrig sovit över hos nån kompis...antar att morsan skulle vilja prata med kompisens morsa ...det blir inte lätt ...jag tror inte nån förälder skullee ljuga för en annan förälder

SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Va? Och du är 16? Får hon verkligen göra så? Du får väl lite utav pengarna i månaden i alla fall?

jo men det räcker inte så långt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Om det är något du inte ska göra så är det att inte säga till kuratorn. Det slutar med att hon antingen ringer din mamma angående problemet eller kallar in socialen ifall hon får reda på att hon slår dig.

jAg vill inte elva så här ..Jag hatar min mamma ..hon tvingar alltid mgi att göra saker som jag inte vill göra ..annar så hotar hon mig med att slå mig...och jag lovar she is crazy

SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Tänk såhär; "bara 2 år kvar, sedan är jag fri".
är två år lite? [cry]

SvaraCitera

SeriösochSnäll:

jAg vill inte elva så här ..Jag hatar min mamma ..hon tvingar alltid mgi att göra saker som jag inte vill göra ..annar så hotar hon mig med att slå mig...och jag lovar she is crazy

Men min med, det har inte hindrat mig från någonting.

SeriösochSnäll:

är två år lite? [cry]

Ja, jag har ju 3 år kvar ;/

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera