Aviseringar
Rensa alla

Förbjudet

Zittam

pappabetalar:

Men de e juh ganska svårt o gå emot sin familj så spec när man har en temperamentfull, stor utländsk familj

Helt sant, det kan vara väldigt svårt. 2 val har man, att finna sig i det eller inte. Valet är helt upp till personen i sig.

Personligen uppmanar jag alla som någonsin blir slagna att anmäla det, frihetsberövande skall också anmälas så fort som möjligt.

(Inget illa menat, men det verkar vara extremt många invandrar-familjer som har temperamentsproblem som resulterar i misshandel utav både fruga, döttrar och söner... Tragiskt, verkar som att dessa folkslag inte utvecklats i samma takt som de som bott i Sverige lite längre)

SvaraCitera

pappabetalar:

Men de e juh ganska svårt o gå emot sin familj så spec när man har en temperamentfull, stor utländsk familj

Du är fejk?

SvaraCitera

Justified:

Du är fejk?

fejk?. Jag har själv haft det liknande som hon drf förstår jag

SvaraCitera

pappabetalar:

fejk?. Jag har själv haft det liknande som hon drf förstår jag

Aha. Var nämligen övertygad om att du drev när jag såg dina meningar.

SvaraCitera

Justified:

Aha. Var nämligen övertygad om att du drev när jag såg dina meningar.

nej men , vadå va e fejk här? fattar ej.

SvaraCitera

pappabetalar:

vadå va e fejk här?

Du är en fejkanvändare. Du låtsas vara dum i huvudet för att irritera andra.
Med andra ord, du är ett troll.

SvaraCitera

Problemet är väl sex års åldersskillnad. Det är nog lättare för dig att få en pojke i din egen ålder, visserligen vill man bara ha det man inte kan få..

SvaraCitera

Justified:

Du är en fejkanvändare. Du låtsas vara dum i huvudet för att irritera andra.
Med andra ord, du är ett troll.

HAHAHAHAAHAH.Okej nej men jag e lite trög av mig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jo ibland kan jag ju komma o tänka va vill en 20 åring med en 14åring? men asså förbjuden frukt e ju de godast ..
Saken e att jag finner just svenska killar attraktiva men de e ju dom som e extremt FÖRBJUDNA, kanske drf? . .

SvaraCitera

pappabetalar:

HAHAHAHAAHAH.Okej nej men jag e lite trög av mig.

I see.

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera