Aviseringar
Rensa alla

Förbjudet att lägga upp bilder på barn? (2)


Ämnesstartare

rebeca:

alltså modellbilder då elr Förvirrad
är väl ganska olämpligt överhuvudtaget att sprida bilder på barn/personer som inte är offentliga osv 

Visst, modellbilder hade väl varit perfekt eftersom de redan är offentliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lizadon: Man måste inte vara pedofil för det.

I detta sammanhanget, jo! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

I detta sammanhanget, jo! 

Nej. Det finns många som gillar att se på barn. Hade det varit barnporrbilder eller något sexuellt så hade det varit det, men så är inte fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg det är oskardet!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lizadon:

Nej. Det finns många som gillar att se på barn. Hade det varit barnporrbilder eller något sexuellt så hade det varit det, men så är inte fallet.

Hade det varit mellan 2st icke pedofiler så hade det varit en annan sak ja, men i detta sammanhang när du är pedofil är det annorlunda. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hade det varit mellan 2st icke pedofiler så hade det varit en annan sak ja, men i detta sammanhang när du är pedofil är det annorlunda. 

Det var det dummaste jag har hört. Det spelar ingen roll vad för sexualitet personerna har. Om en av personerna är pedofil skadar absolut ingen.

Vem som helst kan delta i tråden, oavsett om man är homo, hetero, nekrofil, pedofil osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:
omg det är oskardet!!!

KungYxe var mitt förra nick om det är mig du menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lizadon:

Det var det dummaste jag har hört. Det spelar ingen roll vad för sexualitet personerna har. Om en av personerna är pedofil skadar absolut ingen.

Vem som helst kan delta i tråden, oavsett om man är homo, hetero, nekrofil, pedofil osv.

Det är dina "regler" förmodar jag.. Andras skiljer.. 

Och så vitt jag vet sitter inte du i någon position att bestämma i. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är dina "regler" förmodar jag.. Andras skiljer.. 

Och så vitt jag vet sitter inte du i någon position att bestämma i. 

Förstår inte vad du menar med det. I vilket fall som helst så spelar det ingen roll varför man vill dela bilderna, bara de inte bryter mot några regler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du uppfattas som så lite creepy som möjligt så måste du kunna följa de oskrivna reglerna också, de som är uppenbara hos oss andra. Du måste lära dig att passa in! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vill du uppfattas som så lite creepy som möjligt så måste du kunna följa de oskrivna reglerna också, de som är uppenbara hos oss andra. Du måste lära dig att passa in! 

Jag bryr mig inte om hur creepy jag uppfattas. Jag vill ha en tråd där man kan dela bilder på barn, vilket inte bryter mot någon regel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lizadon:

Jag bryr mig inte om hur creepy jag uppfattas. Jag vill ha en tråd där man kan dela bilder på barn, vilket inte bryter mot någon regel.

Ledsen

Som tur är får du ingen sådan tråd här. 


   
SvaraCitera