Aviseringar
Rensa alla

förhållande


gehalt
Ämnesstartare

hej.
jag är i ett (bög)förhållade med en kille som är bisexuell.
vi har varit tillsammans i lite drygt 3månader. men vi har känt varandra väldigt väll i 1 år. vi umgås hela tiden bortsett från när jag pluggar. vi bor på samma gård fast inte samma vila sedan 3månader utanför stockholmstad. jag älskar honom men det känns som  att han inte älskar mej längre. han har senaste månaden blivit mer bestämd, pratar om sina ex flera gånger om dagen, han pratar ofta om vilka han har varit kär i i flera års tid och speciellt en tjej som han har älskat i 12år. och han pussar andra tjejer (hans ex eller tjejer han har sagt han har varit kär i i flera års tid) på kinden när jag är 1meter ifrån. jag mår jätte dåligt av det här och jag känner mej svartsjuk men vet inte hur jag ska prata med honom om det. någon som kan ge tips på hur jag ska göra eller säga vore tacksamt.


   
Citera
Xyz123

åh fy vad jobbigt 🙁 det lät inte alls bra när jag läste det. Det bästa du kan göra enigt mig är att berätta för din partner hur du känner och tänker. Det kanske inte alls är meningen att få dig att känna som du gör, eller så kanske de är tecken på värre tider. Håller tummarna för dig och hoppas på det bästa!


   
SvaraCitera
alk
 alk

Gå vidare och hitta en ny kille.


   
SvaraCitera

Så som din kille gör verkar inte okej, berätta för honom att du inte gillar att han pratar så mkt om sånt eller pussar på andra, om han ändå inte lägger av tycker jag du ska försöka glömma honom


   
SvaraCitera