Aviseringar
Rensa alla

förhållande

ANT03
Ämnesstartare

Jag har varit officiellt ihop med en kille i 2 veckor men vi har träffats som vänner på träning i ca 2 år och sedan visade sig de att vi hade lite mer än vänskap. Han är inte i oskuld som jag då han har haft som två förhålande tidigare, han gillar när båda är top les men jag har mycket komplex över min kropp så jag vill inte alltid de och han har full förståelse för de och han känner sig dum om han frågar för han vill att jag ska vara bekväm i vårat förhållande, han började nästan gråta när jag berättade anledningarna varför jag har komplex och hur hela min skolgång har varit fram till nu då mitt liv har varit väldigt mörk men att han lyser upp min värld. Jag har ca 14 skärsår på mina lår och det var ett bra tag sedan jag skar de men eftersom han inte sett mina lår har han inte kunna se dom men jag vill inte att han ska höra mer om mitt hemska liv som jag nu har lagt bakom mig och jag vill inte ljuga för honom men jag vill helst inte berätta sanningen heller, har skurit mig på mina armar och de är typ borta och när han frågade om de sa jag bara att det var min kanin som hade rivit mig, hur ska jag svara om han frågar? Jag undrar även hur ska jag säga att jag inte är beredd att ha sex med honom och hur ska jag säga när jag är beredd? Han är en förstående kille enligt mig men en i min klass säger att han är en idiot då hennes kompis hade varit typ friends with benefits och att han hade skrikit fula saker som tex hora mm, borde jag lyssna på henne eller för jag frågade och han sa att han inte gjort de utan att det bara är ett rykte som går, jag vill inte tro de för de är inte den bilden jag fått av honom den tiden jag känt honom. PLS hjälp mig  med mina hundra små problem

Citera
Listus

Du måste nog utgå från den bild du har, alla kan vara dumma ibland, det viktiga är hur han är nu och mot dig. 

Man ska inte vara rädd för vad som kan ske :), för det kanske aldrig sker.

SvaraCitera
ANT03
Ämnesstartare

Listus:
Du måste nog utgå från den bild du har, alla kan vara dumma ibland, det viktiga är hur han är nu och mot dig. 

Man ska inte vara rädd för vad som kan ske :), för det kanske aldrig sker.

Tack behövde verkligen de där 😉

SvaraCitera