Aviseringar
Rensa alla

Förhållande

Ämnesstartare

Okej, hon gillar mig hon har själv sagt det för jag blev tvungen att prata med henne om och hur läget låg till för det hände en sak i skolan idag så blev tvungen annars hade jag väntat med att säga det tills jag hade lärt mig känna det bättre

SvaraCitera
Cobrak

vad är det med tonåringar å komplicerade kärleksproblem? 

SvaraCitera

Cobrak:
vad är det med tonåringar å komplicerade kärleksproblem? 

Brace face, my life is complicated. Boyfriend.. 

SvaraCitera

Algot:
Hon gillar ju dig för bövelen!
Om hon håller på så där så är det ju självklart att hon gillar dig. Om du gillar henne så är det ju inget att snacka om. Bara kör!

Tumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var ju tvungen att prata med henne om att jag gillar henne efter att hon fick reda på att gillar henne och att hon visste att jag visste att jag gillar henne och sen blev ju jag och hon ihop tror jag att jag skrev förut men igår och några dagar tidigare började hon helt plötslig bli mer och mer avvikande och sen gjorde hon slut och hon sa att hon gjorde slut för att det inte kändes riktigt rätt och hon sa att det nog är slut med oss i ett förhållandemen hon ville bli vän igen med mig eftersom beroende på min ålder (nästan 14) så vad tror ni hennes anledning/agenda med att fortsätta vara vän och jag har svårt att vara vän med henne efter som jag fortfarande älskar henne och att hon sa nog slut mellan oss är det något speciellt med det eller?

SvaraCitera

Men lilla gubben har du hört talas om att man kan dela upp ett stycke i olika paragrafer och att använda punkt, utrops-och frågetecken vid slutet av en mening? Menar inget illa , men jag ooorkaaar inte läsa igenom så mycket ouppdelad text utan några somhelst tecken

SvaraCitera

The Sea Emperor:
Men lilla gubben har du hört talas om att man kan dela upp ett stycke i olika paragrafer och att använda punkt, utrops-och frågetecken vid slutet av en mening? Menar inget illa , men jag ooorkaaar inte läsa igenom så mycket ouppdelad text utan några somhelst tecken

Tyvärr tror jag inte att din kritik av TS dåligt skrivna text kommer fram då TS senast var inloggad för över ett halvår sen. Förhoppningsvis så tar sig några andra ungdomar till sig av din kritik.

SvaraCitera
Haien

The Sea Emperor:

Men lilla gubben har du hört talas om att det kallas stycken när det är på svenska och inte handlar om lagboken, att använda punkt, vid slutet av en mening, och att man inte ska sätta ett mellanslag mellan ett ord och kommatecken? Menar inget illa men jag ooorkaaar nästan inte läsa igenom så mycket inkorrekt text med helt felplacerat interpunktionstecken och utan någon som helst punkt.

SvaraCitera

Xamentle06: Skrev att hon preoriterar mig för sina bästisar jag menade att om hon har valet att antingen t.ex sitta bredvid mig eller sin bästis så väljer hon mig som hon känt i 4 dagar före sina bästis som hon känt flera år

Denna låt passar nog detta bäst

SvaraCitera

Haien:

Men lilla gubben har du hört talas om att det kallas stycken när det är på svenska och inte handlar om lagboken, att använda punkt, vid slutet av en mening, och att man inte ska sätta ett mellanslag mellan ett ord och kommatecken? Menar inget illa men jag ooorkaaar nästan inte läsa igenom så mycket inkorrekt text med helt felplacerat interpunktionstecken och utan någon som helst punkt.

Åååh vad gulligt att du hackar på det jag har skrivit, varför tar du inte bara och skaffar dig ett liv istället eftersom du nu uppenbarligen inte tycker om att en text ska vara korrekt skriven?

SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Tyvärr tror jag inte att din kritik av TS dåligt skrivna text kommer fram då TS senast var inloggad för över ett halvår sen. Förhoppningsvis så tar sig några andra ungdomar till sig av din kritik.

Vem fan är Ts??

SvaraCitera
Haien

The Sea Emperor:

Åååh vad gulligt att du hackar på det jag har skrivit, varför tar du inte bara och skaffar dig ett liv istället eftersom du nu uppenbarligen inte tycker om att en text ska vara korrekt skriven?

Åååh vad gulligt att du hackar på det jag har skrivit, varför tar du inte bara och skaffar dig ett liv istället eftersom du nu uppenbarligen inte tycker om att en text ska vara korrekt skriven?

SvaraCitera

The Sea Emperor:

Vem fan är Ts??

Trådskaparen

SvaraCitera

The Sea Emperor:

Vem fan är Ts??

TS=Trådstartaren/trådskaparen.

SvaraCitera

Haien:

Åååh vad gulligt att du hackar på det jag har skrivit, varför tar du inte bara och skaffar dig ett liv istället eftersom du nu uppenbarligen inte tycker om att en text ska vara korrekt skriven?

Hah har du ingenting bättre att säga nu va;)? Lägg av nu och använd din energi till nödvändigare saker än att detta.

SvaraCitera