Om man gjort dumma saker mot djur när man var liten, kan man få förlåtelse då av er som älskar djur? för jag känner verkligen dåligt samvete typ
FYFAN FÖR DIG!
vad har du gjort mot de stackars djuren?!
när jag var liten och cyklade omkring med hockeybilder i ekrarna i däcket så att det lät som en moped råkade jag bromsa på en snigel som var inuti sitt skal. Kan jag någonsin bli förlåten för det?
B3ll4:
Om man gjort dumma saker mot djur när man var liten, kan man få förlåtelse då av er som älskar djur? för jag känner verkligen dåligt samvete typ
jag förlåter iaf dig B3ll4!
B3ll4:
när man var liten
Barn är dumma. Det är okej.
Myksa:
Barn är dumma. Det är okej.
Jaa det är sant. assåå te.x om jag dränker en katt när jag var liten så var det ju egentligen inte JAG. det var jag när jag var liten liksom. nu är jag glad igen 🙂
Vad gjorde du?
När jag var typ 1.5 år försökte jag lära min morbrors kattungar att flyga, satt på en trapp - höll upp dom - sa: hoppa - släppte, jag lyckades inte
Fast jag ser mig som ganska förlåten, katter brukar dock inte tycka om mig - men jag tycker sällan om dem så det är lugnt
Imoon:
När jag var typ 1.5 år försökte jag lära min morbrors kattungar att flyga
Varför är du retarded för?
Jag tappade en gång en hundvalp från min farmors balkong de va ett sorgligt ögonblick
B3ll4:
om jag dränker en katt när jag var liten så var det ju egentligen inte JAG
WTF....dränkte du en katt?
Michee:
WTF....dränkte du en katt?
asså det var bara små kattungar. asså vilken unge har aldrig dränkt en katt?
B3ll4:
Jag tappade en gång en hundvalp från min farmors balkong
B3ll4:
asså det var bara små kattungar. asså vilken unge har aldrig dränkt en katt?
Här gick det vilt till.
Bluff:
Här gick det vilt till
Jag var en elak unge 🙁 men nu är jag snäll
Tickstart:
Varför är du retarded för?
För att du ska tycka om mig ännu mer