sculptura:
Din avatar övertygar mig inte. Kom tillbaka om några år då du växt upp, och först då säg att du vet hur du är.
Så det är ens avatar som avgör ifall man är en bra eller dålig person? jaså, det hade jag missat.
aristoteles:
Du kan aldrig bli förlåten, djuren är säkert redan döda.
Men dem skulle säkert varit döda idag ändå, eftersom det gått massor med år.
B3ll4:
Så det är ens avatar som avgör ifall man är en bra eller dålig person? jaså, det hade jag missat.
Du ger inget seriöst intryck. Du har inte växt upp. Det syns. Du är tonårstjej med en poserbild. Det är omoget.
sculptura:
Du ger inget seriöst intryck. Du har inte växt upp. Det syns. Du är tonårstjej med en poserbild. Det är omoget.
Det har ingetting att göra med hur mogen man är. Men nej, jag kanske inte är världens mest mogna och seriösa person, men det är väl upp till mig själv hur jag vill vara. det är ingen annans problem. folk ska väl kunna respektera en iallafall
du är äcklig
DoktorMaJk:
Människor får du misshandla, men inte djur.
I sanning.
B3ll4:
asså vilken unge har aldrig dränkt en katt?
Ehm ... jag har aldrig kommit på tanken?
B3ll4:
när du skriver sådär verkar de inte som att du bryr dej. Stackars djur som fick lida bara för att dina föreldrar inte hade koll och kunde fostra dej, du borde ha koppel, (även nu för va du kapabel till de då vad är du kapabel till nu då? )
Emmapssong:
är du skriver sådär verkar de inte som att du bryr dej.
okej, men lilla vännen, du vet ingetting om vad jag bryr mig om och inte bryr mig om.
B3ll4:
Jo, det är väl inte ditt fel att de är döda hoppas jag.
B3ll4:
asså det var bara små kattungar. asså vilken unge har aldrig dränkt en katt?
Ja jag har aldrig dränkt en katt iaf
MoaIsTheShiit:
Ja jag har aldrig dränkt en katt iaf
oj skrev jag verkligen sådär , men duktig flicka, man ska inte dränka katter
så du behöver inte känna att du missat något viktigt i livet
När jag var hos min kusins farfar, så skrämde vi ihäl en av hans fåglar... Vi skramlade på buren och skrek osv... Så den dom till slut. Kan någon förlåta mig? Jag var liten då!
dog, menar jag 🙂
Tråden låst på grund av inaktivitet