Notifications
Clear all

förlovning

Topic starter

cutekitty:

Ja jag vet att det är det mest men det är ju att jag undra tex är det för tidigt att förlova sig efter ett år ?

ja. om syftet är att vara ihop hela livet med den där killen är ett år av 60 inte så mycket, blablabl orkar inte fullfölja resonemanget, men det är definitivt för tidigt för att veta något öht.

cutekitty:

gjort mycket för min kille jag har flyttat till honom och jag jobbar för att betela hyran

shiit vad mycket111!

ReplyQuote
Topic starter

Obehaglig du är ;/

ReplyQuote
Topic starter

cutekitty:

Det finns traditioner i min religion och då är det inte lika med giftemål vid 18....

Fast du är ju fortfarande myndig och då har dina föräldrar inget att säga till om.

ReplyQuote
Topic starter

nellnellnell:

Fast du är ju fortfarande myndig och då har dina föräldrar inget att säga till om.

Förlåt om jag kanske håller mig till min familjs åsikt

ReplyQuote
Topic starter

variabel:

ja. om syftet är att vara ihop hela livet med den där killen är ett år av 60 inte så mycket, blablabl orkar inte fullfölja resonemanget, men det är definitivt för tidigt för att veta något öht.

variabel:

shiit vad mycket111!

Ehh jag tänker inte leka runt med en som inte kan nått om kärlek alls...

ReplyQuote
Topic starter

cutekitty:

Ehh jag tänker inte leka runt med en som inte kan nått om kärlek alls...

offended. visserligen vet jag inget om att vara singel, och frågan är om man kan veta något om de här sakerna, men jag har varit tillsammans med min tjej i sju år, och vi förlovade oss efter två, vilket jag idag tycker var för tidigt då vi bara var 18. vidare är den här frågan helt grundad i en kristen tradition, så det är väl upp till var och en att göra som dom vill.

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote