Heej!! trött på samma vanliga förspel som jag och min kille haft i ett år nue... Hur vill ni att ett förspel ska vara? vad brukar ni göra innan knullet
Förspel låter inte ens lockande..
Leka med lego
S3ON:
Haha tycker det är ganska mysigt med förspel
dildii:
Vad brukar ni hitta på då?
Oboy och Cartoon Network
fia med knuff
S3ON:
nja det är väl mest att vi kramas först sen blir det pussar sen suger han osv på minna tuttar och håller på så tills jag blir kåt nog, men det är alltid samma sak hela tiden, börjar bli lite uttjatat
Netherlick:
Leka med lego
ja!!! ^^
Suger
dildii:
nja det är väl mest att vi kramas först sen blir det pussar sen suger han osv på minna tuttar och håller på så tills jag blir kåt nog, men det är alltid samma sak hela tiden, börjar bli lite uttjatat
Det sär kallar jag själva sexakten för!
Förspel för mig, är strip o.s.v..
S3ON:
Det sär kallar jag själva sexakten för!
Förspel för mig, är strip o.s.v..
Haha ok förspel för mig är när man gör så man blir kåt
dildii:
S3ON: Haha tycker det är ganska mysigt med förspel
förstår dig... de är jätte mysit med förspel ^^ när jag har förspel gör jag olika typ varje gång prövar nya saker hela tiden så jag har svårt att seja ett typ nytt sätt åt dig
va gör ni på varan ? har ni oralsex? är du bly med din krop är han ?
/ jag är inte intreserad i erat förholande på not sätt.. men om jag vet de så han jag ge tips som passar bättre XD
S3ON:
haha
Geigerzähler:
Suger
så det är endast han som får förspel+