Aviseringar
Rensa alla

första fyllan?

Ämnesstartare

För att lägga till en brasklapp: Egentligen tycker jag inte att du borde dricka, på grund av din ålder. Ju längre man väntar med alkohol ju mindre är risken att fastna i dåliga alkoholvanor sen; statistiskt vill jag minnas att risken dubblas för varje år före 20, men är inte hundra procent på de exakta siffrorna.

Supa kan vara roligt och jag är inte nykterist (långt ifrån det) men det är faktiskt bra att vänta några år; hellre kunna partaja från man är 18 till man är 70 än att börja när man är 15, bli alkoholmissbrukare och vara tvungen att avstå från när man är 30 pga kass lever.

Tror dock inte att jag kommer kunna övertala dig om detta, säger det mest för att känna mig lite bättre med mig själv.

MVH, en som druckit på både bra och dåliga sätt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

sån där käring som ger dej utegångs förbud för minsta lilla Oacceptabel sak du gör?

precis en sån[smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Och just ja, viktigt, rör på dig med jämna mellanrum.

Tack för alla dom tipsen! hjälper mig nog mycket! men tyvärr så kommer jag inte avstå den här gången, haha men förstår din tanke [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vikt0r95:

precis en sån

stackars parvel! du borde supa skallen av dej just därför haha jävlas me gammle mor din

SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

stackars parvel! du borde supa skallen av dej just därför haha jävlas me gammle mor din

Det var så det blev! haha fast endå märkte hon inget [confused]

SvaraCitera

Vikt0r95:

Det var så det blev! haha fast endå märkte hon inget [confused]

Re-cap, re-cap, re-cap! -skanderar-

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=255004

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vikt0r95:

ass packad

För att bli ass packad skulle jag föreslå att du blir homosexuell och ägnar dig åt analsex, är ju ganska svårt att dölja själva akten men sedan syns det ju inte. [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vikt0r95:

Det var så det blev! haha fast endå märkte hon inget

hahaha hon brydde sej inte ba då?

SvaraCitera