Notifications
Clear all

folk som varit ihop aslänge sen kanske dom var 14

Topic starter

HighParadise:

Jaha, hon ja. Inte förvånad, hon verkar ju vara vettig. Kul tycker jag. Ovanligt med folk som lyckas med att hålla ihop så länge
i ung ålder.

Hon är jävligt vettig. Ja, det är det, I envy her. =(

ReplyQuote
Topic starter

Inte så många som är ihop så länge. De flesta tonårsförhållanden varar ju typ 2 år som max, även om det finns undantag.

ReplyQuote

passaro:

I envy her. =(

Än är du inte gammal. Du hinner nog med att slå 6år innan du fyller 30.[bigsmile]

ReplyQuote
Topic starter

HighParadise:

Än är du inte gammal. Du hinner nog med att slå 6år innan du fyller 30.[bigsmile]

Det ger mig ca fyra år att hitta någon. Funkar säkert.[cool]

ReplyQuote
Topic starter

Jao, jag och min snubbe har varit tillsammans sen jag var 13 och han 15 och vi är varken fulare eller har försummat vänner för det. Tror snarare att det är tvärsom när det gäller vännerna, eftersom vi redan är så stabila så bryr vi oss inte lika mycket om den ena är med sina vänner. Sen har vi väl många gemensamma, det blir ju så.

Tror inte våra utseenden hade varit speciellt mycket annorlunda om vi blivit tillsammans när vi var 18 faktiskt. [rolleyes]

HighParadise:

hon verkar ju vara vettig.

[blush]

passaro:

Hon är jävligt vettig. Ja, det är det, I envy her. =(

Äh, du kommer hitta dig en pärla serrö. Vet sånt i förväg.

ReplyQuote
Topic starter

I love Lucy:

Tror inte våra utseenden hade varit speciellt mycket annorlunda om vi blivit tillsammans när vi var 18 faktiskt. [rolleyes]

Couples do start to look alike, säger man ju så.[rolleyes] ;D

I love Lucy:

Äh, du kommer hitta dig en pärla serrö. Vet sånt i förväg.

Du är vis.

ReplyQuote
Topic starter

passaro:

Couples do start to look alike, säger man ju så.[rolleyes] ;D

Vissa par blir vääldigt lika, det är sjukt. 😮 (vi hade ett gammalt par i närheten där vi sist bodde, de hade rosa 80-talsoveraller och keps på sig :'))
Men jag tror knappast man blir fulare bara för man blev ihop tidigt. Vi skulle nog varit lika fula annars också. :')

passaro:

Du är vis.

Såklart!

ReplyQuote

I love Lucy:

eftersom vi redan är så stabila så bryr vi oss inte lika mycket om den ena är med sina vänner.

Nu är det min tur att envy you lite.
Jag hoppas på att min kille och jag också lyckas med att komma över det fjanteristadiet i vårat förhållande.

ReplyQuote
Topic starter

HighParadise:

Jag hoppas på att min kille och jag också lyckas med att komma över det fjanteristadiet i vårat förhållande.

Måste erkänna att för mig tog det ett tag. :/ När det väl händer är det skönt 🙂

ReplyQuote

I love Lucy:

att för mig tog det ett tag. :/

Bra. Då vet jag att jag är på rätt väg. Hur såg eart förhållande ut de första två åren då? Var ni nästan bara ensamma med varandra?

ReplyQuote
Topic starter

Tycker att det alltid är löjligt.

ReplyQuote
Topic starter

HighParadise:

Hur såg eart förhållande ut de första två åren då? Var ni nästan bara ensamma med varandra?

Alltså, de första åren var väldigt svartsjuka.. Jag var ju bara tretton och var extreemt osäker på allt. Han med iofs, men numera är vi nästan lite för säkra. ^^
Mja, vi var mycket bara vi. Men ingen av oss va nog nå supersociala ala vara-med-kompisar-alla-dagar innan heller. 😛

ReplyQuote

I love Lucy:

men numera är vi nästan lite för säkra.

Lövley.
Då finns det hopp.

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote