Notifications
Clear all

Fortfarande oskuld!

fortfarande? idag med? nej, stackars. köp sex.

ReplyQuote

Ska vi gå på date då?

ReplyQuote

Bell:

snart hejkattunge [love] Nuppineula [rolleyes]

[surprised][surprised][surprised]

DET HÄR HAR INTE JAG FÅTT VETA NÅGOT OM! [mad]

Jag ska ha ett snack med de där två typerna... [tired]

Dold text: Vad trevligt! 🙂

ReplyQuote

isola:

eller bli yxmördad av "sexig kille 22", aka Gunnar 43 i en unken mörk lägenhet i utkanten av Arvidsjaur

Eller så är inte någon som kallar sig "sexig kille 22" riktigt definitionen av "någon bra kille" [rolleyes]

ReplyQuote
Bell
 Bell

Stringburka:

DET HÄR HAR INTE JAG FÅTT VETA NÅGOT OM! Jag ska ha ett snack med de där två typerna...

Har inte vågat göra en tråd än bara [blush]

ReplyQuote

Stringburka:

Eller så är inte någon som kallar sig "sexig kille 22" riktigt definitionen av "någon bra kille"

sexiga 22 åriga killar kan vara bra på en massa saker, förlöjliga dem inte[mad][no-no]

ReplyQuote
Emii
 Emii
Topic starter

cannabis:

Är du ful eller vad är problemet varför vill du ens bli av med oskulden?

Men åååh! LÄÄÄÄÄS! Jag skrev detta:

Emii:

jag vet det var inte meningen att tråden skulle handla om det egentligen. Skulle väl skrivit på relationer tråden istället om att jag längtar efter närhet. Men sex är ju något som kommer om man känner sig redo och verkligen tycker om personen

ReplyQuote
Emii
 Emii
Topic starter

Neodan:

Jag bor i Borås. Vi kan ha sex om du går med på att låtsas vara prinsessan Leia och att jag får vara Han Solo. Och ditt sovrum är Millennium Falcon.

Hehe ja det kan vi kanske göra [wink][cute]

ReplyQuote

Emii:

Men åååh! LÄÄÄÄÄS! Jag skrev detta:

De tror du va...

ReplyQuote

Emii:

Men jag har varit ifred så mycket redan!

Jag känner din smärta [cry]

ReplyQuote

Jag börjar misstänka ett troll. xD
Gief pics på dig!

ReplyQuote

internet, ja träffade själv min kille där och vi har hållt ihop i snart 2 år, riktigt stabilt förhållande, där lär man känna varandra bättre och jag råder dej att inte ha sex med någon innan ni verkligen älskar varandra, spelar ingen roll hur gammal man är, vänta på den rätte [wink]

ReplyQuote
Zittam

haha, ägd.

Ut på krogen, börja slingra dig runt första bästa kille = framtida äckliga minnen om dåligt sex på krogen-toan.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote