Aviseringar
Rensa alla

Fortfarande oskuld?

Spelar det egentligen någon roll om du är av med oskulden eller inte? Det är inget någon kan se på dig eller känna efter om du är, så dte bestämmer du väl själv om du vill fortsätta se dig som oskuld eller inte.

När jag skulle ha sex för första gången fick jag mens en vecka för tidigt(tror min kropp reagerade med "Wooh, sex, massor av hormoner! Woops") och då kom han inte ens in i mig pga nervositet. Kroppen gör konstigheter ibland, det är bara att försöka acceptera den.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Spelar det egentligen någon roll om du är av med oskulden eller inte?

Ja, och det har jag förklarat tidigare. Jag lägger inte så stor vikt på andras åsikter faktiskt utan det är mer för mig själv och mina tankar som jag tar upp detta.

Webbitch:

När jag skulle ha sex för första gången fick jag mens en vecka för tidigt(tror min kropp reagerade med "Wooh, sex, massor av hormoner! Woops") och då kom han inte ens in i mig pga nervositet. Kroppen gör konstigheter ibland, det är bara att försöka acceptera den.

Jag förstår vad du vill komma fram till men det förklarar fortfarande inte varför det började blöda (Det var ju inte mens för min del.) när han inte var inne helt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

vem bryr sig.

(låter drygt men försöker bara sprida mitt chillaxande tänk)

SvaraCitera
Nian3

CCrry:

Vad kan det vara?

Jag är ingen expert på ämnet, men med blödningen så kanske det kan ha varit så att du fick något lite sår som gör så det blöder. Om det inte går över så måste du kontakta vårdcentralen eller liknade. Kände du någon smärta då eller känns det obehagligt eller ömt nu?

Angående det andra så skulle jag säga att du förlorat oskulden. Vad jag känner till så finns det ju ingen gräns för hur långt in han ska ha kommit i dig eller hur? Snacka annars med honom om det för han borde ju veta hur långt han kom in och då blir det lättare för dig att bedöma själv sen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nian3:

Jag är ingen expert på ämnet, men med blödningen så kanske det kan ha varit så att du fick något lite sår som gör så det blöder. Om det inte går över så måste du kontakta vårdcentralen eller liknade. Kände du någon smärta då eller känns det obehagligt eller ömt nu?

Ingenting alls. Varken då jag var med honom, dagarna efter eller idag.

Nian3:

Angående det andra så skulle jag säga att du förlorat oskulden. Vad jag känner till så finns det ju ingen gräns för hur långt in han ska ha kommit i dig eller hur? Snacka annars med honom om det för han borde ju veta hur långt han kom in och då blir det lättare för dig att bedöma själv sen.

Kloka ord. Det är på tiden att jag gör.

SvaraCitera
Ämnesstartare

CCrry:

Nja, jag vet inte vad jag ska tycka faktiskt. Är mycket förvirrad själv. Jag kände varken smärta eller något, därför jag tvekar på om vi ens hade riktig sex.

CCrry:

Det är också skumt att det börja blöda :/, får mig att tänka att vi verkligen hade sex.

Jag tror inte blödningen har så mycket med sexet och/eller det eventuella samlaget att göra. Uteslut det. Tänk mer på händelsen.
Du har haft honom i dig. Du får jsälv avgöra om du är oskuld eller inte.
Så tänkte jag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Jag tror inte blödningen har så mycket med sexet och/eller det eventuella samlaget att göra. Uteslut det. Tänk mer på händelsen.Du har haft honom i dig. Du får jsälv avgöra om du är oskuld eller inte.Så tänkte jag.

Känner mig som en oskuld än, men min hjärna verkar inte ta in det. Kokohjärna... [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

CCrry:

Kokohjärna

nejdå :p
Vill du vara oskuld än eller är du ivrig med att "bestämma" dig för att ha blivit av med den nu?

SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

Du har haft honom i dig. Du får jsälv avgöra om du är oskuld eller inte.
Så tänkte jag.

Så tänkte jag med.

Oskuld är ett så konstigt begrepp i en värld där sex inte behöver betyda kuk i fitta, det är munnar och händer med i köret nu förtiden också. Oskuld borde väl rent teoretiskt vara när man har okunskap om sex, eller åtminstone praktisk okunskap om det med en eller flera andra människor(vad dom nu är ens grej). Vilket i så fall betyder att man förlorar oskulden om man runkar av någon, i och med att man blir av med den praktiska okunskapen om sex. Jävla förlegade gamla termer som krånglar till det. Önskar de kunde raderas ur folkmun.

SvaraCitera