Aviseringar
Rensa alla

Forumlek: Gillar/Ogillar eller Neutral?

Gillar

Serien Game of Thrones

Off-topic New yorkers t-shirt e ganska hyffsade tycker jag

SkeletonGirl:

Samma med new yorker, hittade trasiga trådar, konstiga storlekar och porslinet i tgr behöver dammas.

SvaraCitera

såg ett avsnitt där en unge dog för han blev puttad ned för ett torn. Förstod inte ett skit. Så Ogillar.

Romer

SvaraCitera

Äe Ogillar starkt

Greta Thunberg

SvaraCitera

Politiker? Neutral Greta låter som om astrid skulle gilla det namnet och thunberg låter som ett sagonamn eller typ Pokemon. Thunder! Jag gillar berg. (gillar romerska filmer) 

Glitter sån där man kollar stjärnorna i, likt såpbubblor ask? Sådana där glitter man kan skaka och inte använda till något. Bara för synes skull. Brukar hittas i leksaksaffären vid slime, gummi bollar. En ser ut som ett trollspö. 

SvaraCitera

Ogillar

Gråa hus?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar lite svagt

Boule? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ogillar

Solglasögon? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Äger 12 par, det talar för sig självt

Langust?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ogillar

Lampor? 

SvaraCitera
Haien

Gillar

Solen?

SvaraCitera

För tillfället: ogillar 

Grus?

SvaraCitera

Gillar, mycket grus på landet där det finns hästar och kor. Sedan kan man kasta grus i vattnet och på dem man inte gillar, bättre och kasta i sjön eller i snön. Grus i snö är inte så fint men jag gillar känslan av det fina och läskiga. Grus är bättre än jord men på jord växer gräs. Tänker på sagor när jag hör grus. Ljudet är rätt så fint med, som pärlor och smycken. Nog det jag gillar med grus. Älskar ljudet av det. 

Se på när något djur kissar?

SvaraCitera
Dedu
 Dedu

Nä, föredrar när människor gör det

Sveriges statsminister

SvaraCitera
Ämnesstartare

neutral/ogillar 

hyacint? 

SvaraCitera
Ämnesstartare