Aviseringar
Rensa alla

Fotbollstjejer 2


Ämnesstartare

Novell nummer 2 i kategorin "Fotbollstjejer"[blush]

___________________________________

Hon hade långt, blont hår i ett par flätor och hennes solbruna ansikte glänste i solen. Han såg henne gå förbi, alldeles nära, med en fotboll under armen och en röd vattenflaska i den andra handen. Hennes fotbollströja var gul, och hennes shorts glansigtblå. Han kunde inte undgå att möta hennes blick och le, och hans hjärta hoppade till när hon log tillbaka.
Han tittade efter henne, och såg henne försvinna bort mot omklädningsrummen vid fotbollsplanerna. Det som syntes av hennes ben, baksidan av hennes lår, och hennes solvarma nacke fick honom att dra en suck av begär. Hon var fantastiskt fin och han undrade om hon skulle in och duscha nu efter matchen. Han hade inga svårigheter att föreställa sig vattnet rinna över hennes kropp därinne i duschen.
Överallt omkring pågick turneringen, och matcherna intresserade honom föga. Det var hett i solen och han var törstig nu, och orkade inte vänta på att hans vänner skulle komma tillbaka från vilken match det nu var de tittade på, så han bestämde sig för att gå till kiosken för att köpa något att dricka.
Han köpte en mineralvatten och satte sig på gräset en bit från kiosken och tittade på en match mellan ett par tjejlag han inte visste vilka det var. Även om han kände sig lite småsnuskig så tyckte han om att titta på alla tjejerna (som i och för sig alla var långt över lovlig ålder), som spelade fotboll och svettades i värmen.
Han satt i sina egna tankar en stund och kände plötsligt någon ställa sig till höger om honom. Han vände sig om och såg ett par brunbrända knän, ett par högt uppdragna blågula fotbollsstrumpor och ett par shorts. Han såg upp och blev till sin stora överraskning mött av ett par blåa ögon och ett leende från den söta tjejen med flätorna.
"Hej" sa hon glatt. "Hur går det?"
"Hej" sa han och kunde inte dölja ett litet darr på rösten. "Ja det går nog bra, tror jag."
"Vilka leder?"
Han skrattade lite. "Ingen aning. Jag satt och tänkte på annat."
"Jaså?" skrattade hon. "Mina kompisar är med och spelar i den här matchen. Får jag slå mig ned?"
"Ja gärna," sa han, "sätt dig här." Han gjorde en gest med handen och bjöd henne att sätta sig ned. Hon satte sik och hennes ögon var stora och blå. Hon tittade tillbaks och log ett vackert leende som fick det att pirra i magen på honom. Han kände doften av henne, varm och mjuk, och han misstänkte att hon precis spelat en hel fotbollsmatch. Han kände hur hans kuk styvnade betänkligt i hans shorts.
"Så vad gör du här?" undrade hon. "Är du bara här för att titta på tjejerna?" retades hon.
Han log. "Ja, det är klart."
"Har du sett några fina då?" sade hon, ännu mer retsamt och blinkade åt honom.
Han nickade och log tillbaks. "Ja, det är klart." sa han och såg henne i ögonen. "Går inte att missa."
"Jag känner igen dig." sa hon. "Jag tror jag har sett dig på stan förut."
"Jaså? Ja det är möjligt. Du ser bekant ut..."
"Mmm. Såg när du tittade på mig när jag gick förbi. Det kändes precis som vi träffats förut. Har vi det?"
"Jag är inte säker." sa han. "Hade jag träffat dig förut borde jag inte ha glömt dig." Komplimangen var klumpig, men han lade med ett leende för att släta över.
"Jaså?" skrattade hon. "Mmm, jag borde kommit ihåg dig också." Han kände hennes hand stryka över hans arm. Hennes beröring var elektrisk och hans hand nästan styrde sig själv till att nudda lätt vid hennes lår. Han hörde henne flämta till alldeles lätt. Han nuddade hennes lår alldeles lätt igen och strök baksidan av handen över hennes mjuka och lätt fuktiga hud medan de satt och betraktade matchen. Han kände hennes hand över sin och hon stoppade honom. Han vände sig om och såg henne bita sig i läppen.
"Kom." sa hon, och reste sig upp, fortfarande med hans hand i hennes. Hon ledde honom mot omklädningsrummen, utan ettord, och han följde villigt med.
Hon öppnade dörren till byggnaden och drog med honom in i det relative mörkret i en korridor. De var inne i en skola nu, och tegelväggarna hade krokar för elevernas kläder och teckningar från förra terminen satt fortfarande kvar ovanför. De var ensamma i korridoren.
Hon vände sig om och drog honom till sig, han kände hennes varma kropp tätt mot sin och hennes varma våta läppar mötte hans. Han drog henne mot sig och kände det glatta tyget på hennes rygg ocnhårda stånd som putade under hans byxor. Han gjorde samma sak med henne, och kände hennes heta, varma sköte under de glansiga shortsen. De kysstes djupt och intensivt.
"Kom" sa hon, än en gång, "här kan vi inte stå."
Hon ledde honom längre in i skolan och gick igenom en dörr i slutet på korridoren. De passerade ytterligare en dörr, och han märkte att de kommit in på expeditionen, som verkade övergiven för sommaren.
Hon drog honom med sig och satte sig i en soffa med bruna kuddar som stod i ett stort rum utanför kontoret. Hon drog honom framför sig och smekte honom snabbt under skjortan på magen och började sedan ivrigt dra upp hans bälte och knäppa upp hans byxor. Så fort gylfen var uppe drog hon ned hans shorts till anklarna, tillsammans med boxershortsen. Hans kuk stod framför hennes ansikte, alldeles stenhård och glansig på ollonet. Den darrade knappt när den blev fri från de trånga shortsen och hon kunde se att han hade rakat sig noggrannt, både på pungen och runt roten. Hon log hungrigt och fattade tag med ena handen om roten, öppnade munnen lätt och putade med läpparna och förde sedan sitt huvud framåt långsamt, så hans stenhårda kuk styrdes in i hennes varma, mjuka mun. Hon kittlade honom med tungan allt eftersom han kom längre och längre in, och han stönade till högt när hon pressade in honom så långt hon kunde i halsen. Hon stönade och svalde alldeles lätt och han blev alldeles knäsvag av att känna och se sin kuk ända inne i hennes mun, uppenbarligen utan någon större ansträning ända inne till roten. Hon höll honom så några sekunder och lät sedan kuken glida ut igen, och han fick en rysning av välbehag genom kroppen när han såg hur absolut hård, våt och varm hans kuk var.
Hon andades ett par andetag och gjorde om det igen, drog honom till sig med ena handen runt hans midja och den andra runt hans pung, som hon masserade alldeles lätt och försiktigt.
Hon lät kuken glida ut igen och lät sina läppar smeka och massera hans ollon medan hon sa "Tycker om du det där?", med en röst som var otydlig av våt saliv, upphetsning och det faktum att det är svårt att artikulera med en stenhård kuk i munnen.
"Oh... gud ja. Det är så skönt." stönade han.
Hon började suga honom sin till roten i hennes mun och hals. Hon gnydde lite medan hon höll honom där och kippade efter luft när hon drog ut kuken en liten bit igen.
"Mmm... du suger så otroligt skönt." stönade han fram.
Hon höll hans stenhårda kuk i handen och runkade honom långsamt medan hon masserade hans pungkulor, som vid det här laget var alldeles våta. "Mmm... jag älskar att suga din kuk." sade hon. "Vill du knulla min mun? Jag vill att du knullar mig i munnen och sprutar i min mun när dukommer."
Han nickade till svar och lade sina händer om hennes huvud, med det blonda håret och flätorna. Hon log mot honom och hennes blåa ögon såg hungrigt in i hans.
Han förde in kuken mellan hennes läppar och hon hjälpte till när hon förde huvudet framåt, så han kände toppen på kuken djupt i hennes hals. Han började långsamt och försiktigt knulla hennes mun, höll hennes huvud i händerna och juckade höfterna långsamt fram och tillbaka och såg fascinerat hur hon tog hela hans kuk ända in till roten i munnen, även om hennes ögon tårades lite. Han ökade takten lite och han kände hennes mjuka tunga leka mot hans kuk för varje juck. Saliv och kåtvätska rann från hennes haka, ned mellan hennes bröst på hennes fotbollströja. Hennes ena hand har stödde mot hans höft och hennes andra hand hade hon i sina fotbollsshorts, smekandes sig själv.
"Mmm... jag kommer att spruta nu." stönade han, medan han knullade hennes mun allt snabbare.
Hon stönade och nickade så gott hon kunde och pressade sitt huvud mot honom en sista gång så hans kuk var ända in till roten i hennes våta mun. Han stönade högt och kände hur orgasmen vällde över honom, och sedan hur en rejäl sats sperma var på väg.
Hon drog ut hans kuk en liten bit och slöt läpparna om den, och satte handen runt roten på hans kuk och runkade honom alldeles lätt medan han kom. Hon kände hur hans kuk styvnade till ännu mer, om det var möjligt, innan han kom i hennes mun. Hon kände hur hennes mun fylldes av het, tjock sperma och hon fortsatte runka honom långsamt medan han fortsatte känna våg efter våg av het sperma och välbehag pulsera genom hans kuk.
Hon ställde sig upp framför honom, med ena handen om hans kuk, fortfarande runkandes honom. Hon log, med municka hennes haka och hennes läppar, och hon kysste honom tillbaka. Han lade sina läppar över hennes och pockade med tungan på hennes slutna läppar och hon kysste honom tillbaks, pressade sin kropp mot hans och lät hans tunga möta hennes. All den heta sperma som hon hade i munnen rann nu mellan dem, ned över deras hakor och deras kläder. Han kysste henne djupt, och hon kände hur hans kuk åter igen blev stenhård medan de kysstes och lekte med tungorna mellan sig.
Han vände henne om och drog ned hennes fotbollsshorts till knäna. Under hade hon ett par svarta trosor i lycra, nästan som hotpants, och hennes runda rumpa putade mot honom. Han drog ned dem också och kände på hennes rumpa. Hon var mjuk, men ändå fast, och han kramade om hennes skinkor och smekte henne över ryggen med handen. Hon putade desto mer och böjde sig framåt och vilade sina armbågar i soffan.
Han ställde sig på knä bakom henne och kysste hennes lår och hennes stjärt. Han njöt av att se hennes behag i den här vinkeln, ochhennes fitta var alldeles len och våt från där han stod. Hennes doft var underbar, han kysste hennes blygdläppar begärligt. Hon smakade salt och värme och han lät tungan glida upp och ned och njöt av smaken av hennes våta och varma sköte.
Han slickade och smekte henne, och lät fingrarna glida in i hennes våta fitta och fingerknullade henne medan han sög på hennes mjuka blygdläppar. Hon jämrade sig av njutning och rörde sin rumpa mot hans ansikte, när helst det blev skönt.
"Knulla mig" sa hon. "Vill känna din kuk i mig..."
Han ställde sig bakom henne, och hon hjälpte honom att föra in kuken i hennes våta sköte. Han stönade högt av njutningen. Hon var alldeles het inuti, och så våt att det nästan rann nedför hennes ben.
Hennes lår och rumpa var underbart fasta och han tog ett fast tag om hennes höfter och stötte kuken hårt och djupt in i hennes fitta. Hon stönade högt nu, och han kände en pirrande upphetsning av att knulla den här kåta fotbollstjejen hårt bakifrån. Hennes fitta var så otroligt skön och hans kuk var precis lika hård som förut, trots att han redan sprutat en gång.
Hon reste sig upp, fortfarande med hans kuk i sig och tryckte sig mot honom. Han omfamnade henne och kramade hennes bröst bautar."
"Mmm, då tänker jag spruta i dig nu."
Och så slappnade han av och knullade henne lite snabbare och mer intensivt. Det dröjde inte många sekunder förrän han kände hur nästa orgasm var på väg. Den sköljde över honom och han kände hur hon svarade genom att jucka mot honom och smeka sig själv med handen.
Han sprutade i hennes varma, våta fitta, men fortsatte att knulla henne medan han kom.
"Åh... gud. Du är så skön. Vill spruta dig full med sperma." stönade han.
Hon log och sa "Det är väl det du gör, vännen? Spruta hur mycket du vill."
Han fortsatte knulla henne, långsamt till en början. Han kunde känna hennes händer sträcka sig efter honom och dra honom till sig så hans ömma kuk trängde ända in i hennes våta, kladdiga sköte.
"Mmm, du är så skön." stönade hon. "Kan du spruta igen?"
"Ja," flämtade han, "vill du ha mer?"
"Mmm... vill att du sprutar så mycket du kan i mina trosor."
"Va?"
"Spruta i mina trosor. Fortsätt knulla mig och när du är färdig att spruta, så dra upp mina trosor igen och spruta i dem. Jag... tänder på det." Hon log lite förläget mot honom.
"Jag kan spruta precis vart du vill, bara du tänder på det." sa han och log tillbaks.
Så han fortsatte knulla henne, där hon stod och putade med stjärten i soffan, medan safterna från hennes våta fitta och hans sperma rann lätt nedför hennes ben, ned mot hennes knästrumpor. Efter några minuter av sköna stön och snabbare andhämtning (mer och mer från henne) sade han
"Mmm nu kommer jag snart att komma igen."
Hon drog ut honom och vände sig om, och drog upp sina trosor och satte dem på sig igen. Hon tog ett fast tag om hans våta och kladdiga kuk och runkade den åt honom.
"Skönt så?" frågade hon.
"Oh... ja." kvider han.
"Säg till när du sprutar."
"Mmh."
Hon smekte honom så, med ena handen om hans kuk och den andra runt hans pung. Hon böjde sig ned framför honom och lät tungan smeka hans våta ollon medan hon förde handen fram och tillbaka runt hans stenhårda stake.
"Jag kommer nu." stönade han, och hon ställde sigh hela hans kropp skälvde av njutningen när han kom. Han sprutade i hennes trosor, en rejäl laddning, trots att han redan kommit en gång och han njöt av att känna hennes våta, mjuka fitta och det våta, kladdiga tyget i hennes trosor medan han sprutade.
Hon rörde sig mot honom, fram och tillbaka, och hans kuk gled mellan hennes blygdläppar innanför hennes trosor.
Hon kysste honom innerligt.
"Kom tillbaks hit senare ikväll. Jag väntar utanför." sa hon. Sedan drog hon upp sina fotbollsshorts, rättade till sin tröja och gick ut med ett sista flörtigt leende mot honom.
Han stod kvar där, med sin hårda våta kuk, andfådd och matt, men ändå med ett stort leende på läpparna.

_________________________________

Källa: http://www.lustnoveller.se/sexnovell/den-kata-fotbollstjejen.-9064

Del 1: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=293866&page=1#10923093


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skriv gärna vad ni tycker, och ifall ni vill att jag ska lägga upp fler!


   
SvaraCitera