Aviseringar
Rensa alla

Fotbollsvm 2010


Ämnesstartare

dazed:

Hur brukar Tyskar historiskt sett upprätthålla denna disciplin då?

ööhh va?

Arlo:

håller med. VM 2010 var det roligaste på länge.
Tror Brassarna gör stor satsning till nästa VM med tanke på att de är värdar, annat än guld lär folket där inte acceptera
(fast det gör de inte annars heller iofs)

2010 var kasst, 2006 var det bästa. och nej brasilien är inte bra nog att vinna ett VM i nuläget och kommer inte vara det 2012 heller. de har inga stjärnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vet inte riktigt om det är en fördel eller nackdel för Brasilien att de har hemmaplan. Många utav dem har ju en förmåga att ställa till det för sig när de är hemma där på semester, kan det bli ett problem även under vm?

nackdel. de kommer inte klara av pressen


   
SvaraCitera

patrick bateman:

nackdel. de kommer inte klara av pressen

Tveksam till det jag med, sen kommer alltid någon strula till det för sig. Men det återstår att se hur det går!


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

dekadent:

Tror inte ett dugg på Brasilien

nänä, missförstå mig inte. Tror dom failar, men satsningen kommer vara stor, och besvikelsen därmed ännu större


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

patrick bateman:

brasilien är inte bra nog att vinna ett VM i nuläget och kommer inte vara det 2012 heller.

sa ju aldrig att de skulle vinna, bara att de skulle satsa. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra spelat Sverige!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Mjo, något karaktärsdanande ska jag iaf ägna några år åt.

Gött det, annars kan du ju sitta inne några år, gärna för illegal kårverksamhet eller liknande. Det är karaktärsdanande.

dekadent:

Älskar att ta subjektiva åsikter och slänga fram dem som objektiva.

Jaha, vill bara påminna om att statsminister Schweinfeldt&CO jobbar på samma vis.

patrick bateman:

ööhh va?

Det är en tysk tradition att använda hot om nacksskott för att bygga upp sina lag och ja riken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Gött det, annars kan du ju sitta inne några år, gärna för illegal kårverksamhet eller liknande. Det är karaktärsdanande.

Tänkte först skriva att i främlingslegionen slipper jag träffa Svenskar men kom på att ungefär samma gäller för våra fina kriminalvårdsanstalter.

dazed:

Jaha, vill bara påminna om att statsminister Schweinfeldt&CO jobbar på samma vis.

Det är populärt, vet flera som arbetar på det viset och de når stor social framgång, spelar ingen roll vad man säger, sålänge man säger det på ett sätt som får lyssnare att känna sig hjärndöda om de inte håller med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Tveksam till det jag med, sen kommer alltid någon strula till det för sig. Men det återstår att se hur det går!

haha ja de brukar göra det. jo man vet ju aldrig så här innan. kanske ganso går till milan och blir en ny kaka och kanske neymar går till real och blir en ny robinho fast utan pengakåtheten

Arlo:

sa ju aldrig att de skulle vinna, bara att de skulle satsa.

ok sorry såg fel då. ja satsa lär de göra

dazed:

Det är en tysk tradition att använda hot om nacksskott för att bygga upp sina lag och ja riken.

och det tror du de gör idag?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha ja de brukar göra det. jo man vet ju aldrig så här innan. kanske ganso går till milan och blir en ny kaka och kanske neymar går till real och blir en ny robinho fast utan pengakåtheten

Ja mycket kan hända! Neymar vet jag dock inte riktigt om jag tror på. Visst han kommer säkert bli bra men svårt att se att han kommer bli någon större stjärna. Han har ju redan nu visat tecken dålig attityd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja mycket kan hända! Neymar vet jag dock inte riktigt om jag tror på. Visst han kommer säkert bli bra men svårt att se att han kommer bli någon större stjärna. Han har ju redan nu visat tecken dålig attityd.

jo han har ju det, jag gillar inte honom och hoppas inte han går till rea. ganso imponerar inte heller på mig. och brasiliens coach är dum i huvudet. kaka och marcelo borde vara självklara i laget. andre santos är totalt värdelös


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jo han har ju det, jag gillar inte honom och hoppas inte han går till rea. ganso imponerar inte heller på mig. och brasiliens coach är dum i huvudet. kaka och marcelo borde vara självklara i laget. andre santos är totalt värdelös

Kaka är nog given om han hittar tillbaks till sin gamla form men frågan är om han gör det. Dessutom är han ju inte jätteung längre till vm. Men vi får väl se hur det utvecklar sig! Tror inte överdrivet mycket på Brasilien så jag får erkänna att jag inte följer dem jättebra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

och det tror du de gör idag?

Självfallet det är Tyskar det handlar om, dom stöper sin trupper genom Blod och Stål.

dekadent:

Tänkte först skriva att i främlingslegionen slipper jag träffa Svenskar men kom på att ungefär samma gäller för våra fina kriminalvårdsanstalter.

Plus att man då får träffa Morgan Freeman.

dekadent:

Det är populärt, vet flera som arbetar på det viset och de når stor social framgång, spelar ingen roll vad man säger, sålänge man säger det på ett sätt som får lyssnare att känna sig hjärndöda om de inte håller med!

Jo det är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Kaka är nog given om han hittar tillbaks till sin gamla form men frågan är om han gör det. Dessutom är han ju inte jätteung längre till vm. Men vi får väl se hur det utvecklar sig! Tror inte överdrivet mycket på Brasilien så jag får erkänna att jag inte följer dem jättebra.

nej det stämmer kaka är rätt gammal när det är VM, aja är han i bra form kan han nog ändå vara duktig. haha okok, jag följer inte direkt den brasilianska ligan men jag kollar allt när landslaget spelar även om de är extremt tråkiga nu

dazed:

Självfallet det är Tyskar det handlar om, dom stöper sin trupper genom Blod och Stål.

grymt


   
SvaraCitera